Yeni yıl kutlaması

Canlarimmm merhabaaa :) Geç saatte olsa size yazmak istedim yarın kalabalıktan , eğlenceden o koşturmadan unutmak istemedim.
Öncelikle hepinizin yeni yılını sağlık mutlulukla geçirmenizi hatta bol kazançlı geçirmenizi diliyorum. Ama toplumumuz içinde huzurlu, eşitliğin , özgürlüğün, adaletin olduğu kötü haberlerden savaşlardan uzak bir sene diliyorum. Bugün karın yağmasıyla sokaktaki hayvanlarımıza lütfen  yemek koyabiliyorsanız koyun, camınızın kenarına bir avuç  bulgur koyun ki kuşlar da doysun. 

Bu yıl gerçekten güzel geçecek ben inanıyorum. Hatta sırf yenileşsin herşey diye kozmetik ürünlerimi sıfırlamaya yakın hale getirdim ve yepyeni ciciler aldım ki yenilikle gireyim diye 🙈(mazeret oldu bence ya neyse inandınız mııı  hayııııırrr değil mi. :)) ) 

Bu arada instagramda çekiliş düzenledik ve  Gülşah'ım bana çıktı h&m siz İzmir'de yaşadığımız için bol h&m li bir paket yollamış :) 
Instagramda detaylı paylaştım ama burada da. Yılbaşı sonrası neler hediye etmiş paylaşacağım :) 
Bir de çekiliş kazandım ki prk bi mutlu oldum. Kitap ve güzellik blogunun Bebak ile gerçekleştirdiği bu çekilişten Bebak argan yağı kazandım.
Aslında o gün sabah "ben ne şansızım hediye çıkmıyor"  demiştim. 2015 hayırlı gelecek mi göreceğiz. Hepinizi çooookkkk öpüyorummm nice hep beraber seneler geçireceğiz buna inanıyorum. İyi ki varsınız iyi ki benimlesiniz. İyi seneler...  



Yorumlar

Popüler Yayınlar