Wellness &beauty köpük duş jeli

Dün bi rossmann alışverişi yapayım diye girdiğim rossmannda  wellness &beauty. Raflarını görünce hemen  önüne koştum .
Çünkü wellness beauty gerçekten  mükemmel bir marka.  Özellikle peeling etkili tuzlarını şiddetle tavsiye ediyorum 
Ben köpük şeklindeki duş jelini denemek istedim pek bir ilginç geldi bana. 
Amannn köpük işte yok olmadı mı? diye soranlarınız olabilir ilk bende öyle düşünmüştüm ama yoğun bir köpük ve ovuşturdukça daha da köpürüyor. Kolay bitecek bir ürüne benzemiyor ve kokusu da mis gibi olunca ben sevdim :) 

Yorumlar

  1. Welness &Beauty'nin peelinglerini daha önce ben de kullanmış ve beğenmiştim.Bu ürünü görmemiştim ama bir sonraki Rossmann ziyaretimde daha dikkatli inceleyeceğim rafları.Zira bu tarz pratik ürünleri denemeyi seviyorum bir de vanilyalı olması cabası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünler ve tasarımları biraz değişmiş kokuları daha kalıcı olmuş o peelinglerin vanilyalısı var al bence :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar