Estee Lauder Perfectly Clean Tonik

Merhabaaa :) 
Yılbaşı yaklaştıkça kendimi nedense gereksiz gerekli ödüllendirmeye başladım instagramdan beni takip edenler  bilir. Bu ara kesinlikle çıldırdım. Dibe vurdum para kalmadı neredeyse :)  ama bazı alışverişlerim var ki indirimde görüp almam gerektiğini düşündüğüm ürünlerdi. Bunlardan biri de bugün sizlerle paylaşacağım Estee Lauder perfectly Clean tonik. 

Estee Lauder markasını bana yengem tanıştırdı üniversite 1. Sınıfta  ilk onda denediğim yüz temizleme jeliyle hayatıma girdi. Koşa koşa Tekin Acar'a gidip almıştım. O kadar güzel kokuları var ki kokusu için bile alınır.  Sonra Estee Lauder  ürün tasarımlarını değiştirdi. Çeşitler eklendi. Tüm  ürünleri gerçekten her yaşa hitap eden çeşitleri çok olan bir marka. Ben Sephora alışverişinde 2. Ürün indiriminde %40 indirimle 50 tlye gelince  almamak olmazdı :) Clinique siparişlerimi beklerken  aç gözlülük yapmadım stoklamadım yüz temizleme jelinden. 
Bu ürün gerçekten güzel temizleyen bir ürün jeli ile birlikte kullanırsanız hele çok memnun kalırsınız. Cildi kurutmuyor hatta sanki duştan yeni çıkmış hissi veriyor. Önerebileceğim vazgeçemediğim ürünlerden biri.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar