Monoii kokulu ürünlerim

Merhaba :) şuan hem blog hem de Instagram üzerinden çekilişim bulunmakta çünkü hem blogumun 1. Yılı hem de yılbaşı diye. Kutlamalar bol :) Gelelim bugün ne paylaşacağıma . Biliyorsunuz ben pek şekerli kokuları mum dışında kullanmam.  Ben çoğu ürünü çiçeksi kokular baharatlı kokulardan seçmekteyim. 
Geçen hafta büyük bir alışveriş yaptığımı instagramdan bir çı takipçim görmüştür. Bu alışverişlerimden biri Sephora alışverişiydi. Sephora'da dolanırken bir kokuya takılıp kaldım. Monoi çiçeği kokunun özü. Sarı bir seri vücut kremi el sabunu kalem parfümü, duş şüjeli, yağ,  bir çok ürünü var. Koklarken daha önce bu kokuda bir ürün kullandım hatta kullanıyorum dedirtti bu parfüm.
Eve geldiğimde birde baktım ki benim yves rocher kuru yağ ve normal yağ şişelerimin özüde monoi . Gördüğüm an kendimi tebrik ettim. Kalıcı ve buram buram bir kokusu var yoğun bir çiçek kokusu hawai çiçeklerini andırıyor sizi tatil deniz güneş havasına sokuyor adeta  ☺️

Monoii kokusuna sahip başka ürünleriniz varsa lütfen söyleyin seve seve alırım 

Yorumlar

Popüler Yayınlar