Elie saab le parfume edp ile edt arasındaki farklılıklar


Elie saab denilince herkesin aklına kırmızı halı kıyafetleri gelir ki en ünlü tasarımcılardan birisidir.Lübnanlı tasarımcı, özellikle 2002 yılında Halle Berry’nin ödül aldığı Oscar töreninde Elie Saab imzalı bir kıyafeti üzerinde taşıdı ve adını duyurdu. 


Dün İzmir Alsancak Sephora'ya gittiğimde fashion night  vardı ve bu yüzden 2. Ürüne %40 indirim vardı. Ve bende elie saab le parfume aldım. Özellikle bana koklatılandan istediğim halde ki yasemin kokusundan dolayı aşık olmuşken bana EDT olan  verilmiş ve farkında olmadan onu almışım. Eve gelince biraz araştırdım ve yanlış ürünün bana verildiğini fark ettim  çünkü EDP ve EDT içerikleri farklıydı. bugün hemen Agora Sephora'ya gittim ve bir daha EDp yi kokladım ve kokladığımın benim kokum olduğunu anladım. Farkını  ödedim. fakat biraz sinirlendim. Ve siz elie saab düşünüyorsanız belki yardımcı olur dedim. 
Le Parfum Bayan Parfümü: Elie Saab’ın ilk parfümü olan bu tasarımı çiçeksi ve odunsu notalardan oluşmakta. Francis Kurkdjian imzalı bu koku ve üst notasında portakal çiçeği, Orta notasında yasemin bulunan ve yasemini şahsen buram buram hisseden bir içeriğe sahip.  Parfümün alt notalarında ise ki en son bıraktığı koku; beyaz bal, gül, sedir ağacı ve paçuli. Parfümün 90 ml, 50 ml ve 30 ml EDP seçeneği mevcut. Dilerseniz 150 ml body cream, 200 ml body lotion, 200 ml shower gel ve 100 ml deodorantını da bulabilirsiniz.

Elie Saab Le Parfum Eau De Toilette:  Çiçeksi odunsu kokular içeriyor. Edp ile aynı olduğu düşünülsede içeriklerinde küçük bir farklılık bulunmakta. Parfümün arkasında ki kişi  Francis Kurkdjian. Üst nota  Mandalin çiçeği ve portakal çiçeği orta nota gardenya ile devam ediyor ki yasemin bu edt de bulunmamakta. Alt notalarında ise vetiver, gül ve bal bulunan bir parfüm.



Yorumlar

  1. Benim de çok sevdiğim bir koku tabi ki EDP olan daha güzel :)
    güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. bencede :) valla edp en güzeli :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar