Melodie Fashion night günü alışverişi

Merhabaaa :))) hafta sonu bitsede bizim içimizde enerji her daim umarım bizimle kalır yeni yıl da yaklaştı pır pır  heyecan başladı :)  ben Cuma günü pek bir pır pırdım sanırım  Sephora' da birazcık (instagramdakiler bilir) alışveriş yaptım. Tabi Alsancak'ta fashion night olunca  caddeler sokaklar rengarenk defileler  bir çok insan müzikler canlı pek bir hoş atmosferdi :) 

 Sephora'da  benefit standı pek bir renkliydi :) Pembe peruklu sexy ve sevimli kızlar, yakışıklı polisler  pek bir hoştu. Ben de Benefit alası bir insan olarak en sona Benefit standını bıraktım. O güne özel 2. Ürüne %40 indirim vardı tüm ürünlerde  ee hayliyle daha bi heveslendim :) 
 Benefit setleri bile indirimdeydi ama tek Pretty Perfait  kalmıştı. 

Günün sonunda poşetlerimi odama koyduğum an mutluluğum tarif edilemezdi. 
Tüm alışverişim ve hediye sample ürünlerim bu şekildeydi.  Yves Rocherden önce. Armut ve bal özlü bir parfüm aldım ki limited edition olan bu kokuya bayıldım şuan indirimde 33 tl :)  Sephora'dan ilk aldığım ürün Estee Lauder tonikti. Bu ürün bana Benefit ürünleriyle kullandığım %40 indirimle 50 tlye geldi.
Elie saab parfümüm yeni aileye katılanlardan. Fakat bunu alana kadar çalışanlar beni  kovmadı saolsunlar. 2 saat gerçekten tam 2 saatte parfüm seçtim. başkasına mı alsam kendime mi alsam, yeni bir şey mi denesem, ay şu  mu bu mu derken ömür törpüsüydüm. Elie Saab'ıYalnız  Edt almışım internette  bi baktım yasemin içerikli olan ve benim Sephora'da denediğim edp yasemin kokuluydu. Bana oradaki çalışan EDP yi kokladıp edt 'yi vermiş haliyle değiştirmek zorunda kaldım.  Cumartesi Agora'ya gittim benim kokladığım kokuyu yeniden kokladım doğruladım ve EDP' yi aldım. Hatta blogumda edp ile edt arasındaki farkı da yazdım okumak isteyen için .
Gelelim Benefit ürünlerine. Porefessional  Erase paste ve push up liner  aldım. Hatta bu ürünler bence benefitin en favori ürünleri.
Gelelim benim imza parfümüme. İmza parfümüm tabi ki Paco Rabanne  Lady million. Afrodizyak etkili ve edp bir parfüm. Normalde 360 tl olan bu set 299 tl. İkinci ürünüm olan elie saab %40 indirimle bana geldi. 

Kutusu ise pek bir güzel tam bir takılık :) 


Yorumlar

  1. Çok güzel şeyler almışsın canım güle güle kullan :) Alışveriş yapınca bende çok mutlu oluyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim valla alışveriş yapasım varmış:)

      Sil
  2. çok güzel hepsi. İyi günlerde kullan ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar