Vissmate ile Tanıştınız mı ?

Biz durmadan kozmetik güzellik diyoruz ama  kimse temizlik demiyor  sanki :) 
Bu makyaj masaları yerlere düşen dökülen farlar fondotenler  nasıl temizleniyor acabaaaa :) 

Vissmate Geçen hafta bana yeni ürünlerinden bir paket yollamış slikonlu yüzey temizleyici, sıvı arap sabunu ve yüzey temizleyici. Ben en çok silikonlu temizleyiciyi merak ettim bir kaç yerde görüp acaba etkili mi dediğim bir üründü. . Her yüzeyde kullanılabilir olması tam benlikti :)  Şimdi biraz  bu güzel 3 ürünü ele alalım...


Slikonlu Temizleyici yani bu gördüğünüz mavi su gerçekten şirinlerin sihirli suyu gibi . Öncelikle mis gibi bir kokusu var . İlk banyoda kullandım. Musluk, lavabo ve duşa kabinde uyguladım hemen bezle sildim ve kireç lekelerine karşı oldukça başarılı olduğunu gördüm. İçinde silikon bulunduğu için makyaj masamdaki cam ve aynamı silerken leke bırakmadı banyoda kullandıktan sonra bir sonraki duşta buğulanmayı önlediğini fark ettim. Eve giren mis gibi kokuyor diye girdi sonra ev tertemiz valla dedi :) Slikonlu temizleyicinin PH' ı 0 olduğundan dolayı mobilya ve ahşap yüzeylerde de rahatlıkla kullandım.
vissmate arap sabunu ile ilgili görsel sonucu
Sıvı Arap Sabunu beni babaannem zamanına götürdü çünkü en iyi temizlik malzemesi arap sabunu derdi.Evin parkelerini değiştirdiğimizde adamlar arap sabunu kullanın demişti :)  Vissmate sıvı arap sabunu gerçekten bildiğimiz arap sabunu kokusu ve içeriğine sahip. Her yerde hatta çamaşır yıkarken bile kullanabileceğiniz bir ürün :) 


Yüzey Temizleyici son olarak geldi ve bana pembe renkli çiçek kokulu geldi. Köpek besleyen biri olarak bizim için yer temizliği çok önemli.Kokusu kadar tek seferde temizlemesi  önemli. 

Bunu kullanırken hem başarılı hem mis kokulu olduğunu gördüm. 

 
Ürünün çiçek tazeliği, lavanta rüzgarı ve dağ çiçekleri olarak 3 çeşide sahip. Sizlerde Vissmate ürünlerini gönül rahatlığıyla deneyebilirsiniz. Ben gerçekten memnun kaldım . 

Yorumlar

Popüler Yayınlar