Too Faced Primed and Poreless Pure Baz


Herkese merhaba bugün yorumlayacağım  Too Faced markasının yüz bazı. Yüz ve göz bazi  olarak en sevdiğim markadır Too Faced.

Sephora'da satıştayken aldığım sonra Sephora'dan markanın çekilmesine üzüldüğüm tam ürün bitmeye yakınken yeniden ürünün Sephora'ya geri geldiğini öğrendim. Bu güzel bir haber oldu açıkçası :) 


Makyaj bazı kullananlar bilir ki 2 marka bu  işte gayet başarılıdır. Urban Decay ve Too Faced.


Too Faced'in bu çok meşhur yüz bazının aslında en büyük özelliği gözenekleri küçültmesi. Küçük gibi görünse de ürün bir fındık tanesi kadar kullanmak yeterli  Fiyatı bir çok bildiğimiz markaya göre yüksek olduğu için bu ürünü akşam bir yere çıkarken uzun süre o makyajla dolaşacak isem kullanmayı tercih ediyorum. Herhalde tek kötü yanı bu :)  
Sürdükten sonra cildiniz pürüzsüz kadife hissi veriyor. 
Peki neden kullanmalıyım diyorsanız  Yağlı gözenekleri belirgin veya pürüzlü cildiniz var ise  makyajınızın en gerekli ürünlerinden bir tanesi kesinlikle makyaj bazıdır. En önemlisi yağlı veya t bölgesi yağlı olanlar. Makyaj bazı kurtarıcılarınızdan biri olabilir. 

Örneğin bir arkadaşım  cildim yağlı ve fondöten kusuyor yüzümde durmuyor demişti ben de Too Taced makyaj bazımı uyguladıktan sonra fondötenini sürdüm. Şuan o arkadaşım kaçıncı şişesinde bilmiyorum :) Sephora'da satılan Too Faced ürünlerini severek kullanmaktayım. Sizde bir deneyin derim :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar