Redist oje kurutucu sprey

2017 yılına girerken  beğendiğim eh idare eder dediğin veya  beğenmediğim ürünleri de sizlerle paylaşmak istedim. 

Redist markasının saç bakım ürünlerini özellikle severek bir süre kullandım. Mavi saç açıcısı ve köpükleri şahane . Bu gördüğünüz ise oje kurutucu spreyi. Oje kurutucu spreylerde 2 özelliği inceliyorum bir kokusu, 2 tırnaklarda bıraktığı etki . 

Bu gördüğünüz ürünün yağsız olması güzel bazı markaların sıkınca yağlı tırnak yapmasını hiç sevmiyorum. Ürünü sıktığınızda gayet soğuk bir sprey elde ediyorsunuz ki bu tırnaklarınızdaki ojeleri kurutuyor. Kötü yanı ise kokusu. Bir kokusu var ben nedense o kokuyu çakmak  gazına benzetiyorum. Ağır ve sıktıktan sonra ellerimi yıkamak istiyorum. Yani bu ürün bu gruplamalardan eh işte idare eder grubuna girdi :). 

Yorumlar

Popüler Yayınlar