Diesel Loverdose Parfüm

Beni tanıyan ve takip edenler sıkı parfüm hastası olduğumu bilir. Her parfümü kullanmam seçiciyimdir. Parfümden sıkılmamam gereklidir, kalıcı olmalıdır, farklı olmalıdır.  Bana kuzenimin yurt dışından dönüşte getirdiği Diesel Loverdose'u hiç denememiştim.

Acaba şekerli mi çok mu ağır derken koku fazlasıyla iddialı ama mis gibi geldi. O zaman anladım ki kuzenim benim yasemin kokusu sevdiğimi ama kalıcı ve afrodizyak etkili parfum arayışımı unutmamış. Biraz koku Pacorabanne Black XS i anımsattı ama güzel bir şey çünkü asla vazgeçemediğim kokuları hem Pacorabanne çıkartmıştır. Benzetmemdeki sebep ise bu parfüm iddialı ve enerjisi fazlasıyla yüksek. 

Adı neden Loverdose derseniz. Kelime oyunu şahane . Love+Overdose  yani aşırı doz aşk. Bilirsiniz ki aşırı doz aşık kadınlar fazlasıyla tehlikelidir. ( Mesaj gibi oldu ama :) ) 

 Bazı parfümler ki benim özellikle imza parfümüm olan Pacorabanne Lady Million'da olduğu gibi bu parfümde de afrodizyak bulunmakta . Üst notasında ilk sıktığınızda baskın koku yıldız anason. Bu biraz parfümü mayhoş alkolü gibi gösteriyor derken devreye yasemin giriyor . Baskın olarak alınan kokuların ardından sandal ağacı ile koku gece parfümüne dönüyor iddialı sexy bir kokuya dönüşürken gardenya ve yasemin kokusu onu biraz daha masumlaştırıyor . 


Üst notalar: mandalina, limon, yıldız anason

Orta notalar: yasemin, gardenya, meyan kökü
Alt notalar: vanilya, sedir, sandal ağacı


Kalp gibi görünen şişesine iyi bakın derim. Kalbin ortasından geçen ucu sivrileşen parfümün spreyinden öte bir bıçak gibi . Bu parfüm hem kokusuyla kalpleri delip geçer hem şişesiyle :)  Neden mi? Çünkü sahip olduğu notalar fazlasıyla iddialı.

Yorumlar

  1. Lisede kullandığım , babamın hediyesi bir parfümdü. Sanırım gidip tekrar alacağım <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar