Yves rocher monoi de tahiti sac ve vücut yagları

Yineee geldiiimmm . Kısa bir hafta sonu tatil yaptım kendime geldim. Çeşme'ye gidip dönmek o kadar zor geldi ki anlatamam. Tüm arkadaşlar birlikte iken gülerken gözlerden yaşlar geliyor bazen de efkarlanıyorsun ağlanacak omzun oluyor:)Buradan tüm dostlarıma bu hafta sonu için teşekkür ederek başlamak istedim:)
Eve girer girmez de hemen size yazayım dedim:) 
Tatile çıkmadan bir alışveriş yaptım ve bu alışverişimin bir tanesi Yves Rocher'di.  
Yazın saçlarımız kuruyor, yıpranıyor diye saç bakım ürünlerine bakiyim derken bu  hem saç hem vucüt yağlarına denk geldim. 

Soldaki turuncu olan plastik şişe ve içeriği sağdaki cam şişedekinden biraz daha az. Hatta fark var mı diye sordum. Farkın sadece yoğunlukları olduğunu söyledi orada çalışan hanım.
 Kokusu bir hoş. Hawai adasındaymış gibi bir düşünceye sürüklüyor sizi.  Bronzlaştırma özelliği olduğunu da duydum  bunu da ekleyeyim. Yani çok amaçlı bir yağ. 2. ürüne %50 indirim olunca kaptım 2 tane :) 
Bir de sample hediye ettiler musmutlu çıktım oradan :) 


Yorumlar

Popüler Yayınlar