Haziran ayı bitenler

Merhabaaaa :) Umarım hepimiz için güzel bir hafta olur. Sıcaklar geldi biraz bunalsakta napalım idare edeceğiz :)
Haziran ortası geldi benim bitenler yazım  şimdiden hazır :) 

 O zaman hiç bekletmeyeyim dedim çünkü bir torba dolusu ürün bitirmişim yine. Artık diyorsunuzdur tüketim ayları dedin meloş bu kadar ürün evde var hala alışveriş mi yapıyorsun? " diye valla haklısınız. 

Bu yüzden tüm elimdekileri bitirip yerlerine yeni ve farklı markalar alıyorum :) 
Neyse haydi başlayalım :)
1) Organica Story Lip Butter Organik Yeşil Elma 10 gr. 
bu ürünü Watsons'tan almıştım. Gerçekten güzel bir nemlendirici. Mis gibi elma kokuyor :)

2)Maybeline The Falsies Volume Express Mascara Flared 
Kanatlı bu seriyi sevsemde sanırım favorim dantelli olan koyu siyah rimel. 

3)Flormar Nailcare 4 in 1 complete care Oje 
Sevdiğim bir ürün bitti hemen yenisini aldım.

4)Emily 116 Mavi Göz kalemi 
Bu kalemi bulduğum yerde stokluyorum rengi mora çalan bir mavi  mezuniyetimde bile cüppeme uyuyor rengi diye kullandım :) 

5)Alix Avien 215 Nar Çiçeği Oje
Kırmızı ve tonlarını sevmediğim halde bunun rengini sevdim :) 

6)Gabrini 336 Numara Siyah Oje 
Siyah Oje olsun ne marka olursa olsun :)

7)Maybelline Wonder Finish Make Up 40 Fawn SPF 15 Fondöten 
Artık dibinde vardı. Koyu bir rengi vardı bende . Yazın kullandım. baktım ki dibini gördüm ve yenisini aldım. Elden çıktı.

8)Maybelline Dream Fresh BB Krem Medium 30 ml. 
BB krem konusunda  bu üründen sonra seçici oldum. Nedense benim cildimde kusma yaptı. Ama çevremde çoğu arkadaşımda çok memnun.

9) Flormar Plus 058 pembe Oje 
Pembe denilince hayat duruyor bana 

10)Loreal Touche Magique Beige Dore Göz Altı Kapatıcısı
Güzel bir kapatıcı kalem gibi olması  kullanışlı ve dibini görebildim. Bir damla bile yazık olmadı .

11)Loreal Wear Infinitive Out Of The Blue 4 lü Far
Severek kullandığım  4 'lü farım biri mavi biri kahve tonlarıydı. Mavi olan bitti 2 mat 2 parlak olmak üzere 4 farklı tondan oluşuyordu.  Biri baz olarakta kullanılan beyazdı.

12) Allık Fırçası  
13)Olay Skin Adapt Temizleme Sütü Karma ve Yağlı Cilt  200 ml
Güzel bir ürün kokusuda hoş. Ama bir daha almam sanırım çok Süt var.

14)Madame Coco Vücut Sütü Bergamut 400 ml
Bayılarak kullandığım bir kremdi. Set olarak aldığım için fiyatını hatırlamıyorum. 

15)Beauty Formules Feminine Aleo Vera Intimate Cleaning 
Kokusuz  ama köpüğü bol temizleyici . Watsons'ta satılmakta.

16)Panama Jack SPF 50 Sprey Güneş Koruyucu
Ben kolay yanan ve kararan biri olarak bu ürün ben,i gerçekten korudu ve buğday gibi bir renk oldum çikolata yerine :) Gratis'ten aldım. 

17)Yves Rocher Minceur Intensive Anti Cellulite Karın ve Basen Selülit Krem Sample 
Problemi olanların yaz kurtarıcısı :) 

18) Dirty Works Detox Maske  100 ml 
Yaban mersini  ekstresi ve kil içerdiği için  favorilerim arasında. 

19)Face Spa Yenileyici Soyucu Maske Salatalık Özlü - Gliko Asitli 
İsmini yazarken bile içim kalktı bu kadar kötü kokusu olan bu kadar gereksiz bir ürün görmedim. Eksilerde bu marka benim için. Yüzüme süremedim bile kokusundan.

20)Loreal Elseve Arginine Direnç Dökülme Karşıtı Sprey 200 ml. 
Severek kullandım ama tek sorun sıkınca sanki saçımın nemi alınmış sprey sıkılmış gibi yapması.

21)Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü  Normal ve Karma Ciltler 150 ml
Bu ürünün amacını görevini pek anlayamasamda temizleyici değil canlandırıcı özelliği gerçekten var :) Bir daha almam ama .

22)Q Life Euphoria 184 Deodorant 
Q life  kadar birebir markaları yapan bir parfüm görmedim. Öneririm şiddetle .

23)Room Star Oda ve Kumaş Kokusu  
Bim'de kokusunu sevip aldığım bir sprey.

24)Meiji 28'li çikolata 
Babamın japonya'dan getirdiği çikolata :) Kalır mı? tabi bitti :)

25) Axe Anarchy For Her Deodorant 
Asla fikrim değişmiyor. Hep favori deodorantım. 

26)Estee Lauder Pleasure EDP 100 ml Parfüm
Ayrılık olmasaydı iyiydi :) Çok ferah güzel bir parfüm.  Tam yaz kokusu. Çiçeksi kokusu bulunmakta. 

27) Baby Smile Islak Mendil 63'lü
Olmazsa olmazım ıslak mendil.

28)BvlGari Pour Homme 100 ml EDT
Babamın bitirdiği hoş kokulu bir parfüm.  Seçiciyiz parfüm konusunda :)

İşte 28 ürün ile gün geçtikçe rekor kıran ben :) 
Bitmiyor yinede  valla evde depo olmuş :) Umarım yardımcı olmuştur paylaşımım :) 


Yorumlar

Popüler Yayınlar