Renkler ve Mim

Bir  Soru cevap yapalım ve Mimleyelim dedim işte soruuu :))

Renkler sizin için ne anlama gelmekte ??
Beyaz
Saf, temiz, ferah nedense bir de gelinlik :)

Pembe
Hayatımdaki değişmeyen renk :)

Kırmızı
Aşk, savaş, ölüm

Mavi
Deniz (sanırım yaz geldi denize girmek istedim ) 

Yeşil
Sağlık, huzur, temiz hava

Kahverengi
Soluk 

Sarı
Hiç sevmem :) Güneş diyim barii :)

Mor
Depresyon 

Siyah
Esrarengizlik, asil

Turuncu
Eğlenceli 

Gri
Renksiz renk


İşte benim cevaplarım ve ilk  Sargita'mı  Yasemin'i, Pamuk Şeker'i  mimliyorum :)

Yorumlar

  1. Mimlediğin için teşekkür ederim tatlım :))

    YanıtlaSil
  2. Mim için çok sağol tatlım yaptım ben de :) :*

    YanıtlaSil
  3. Çok sağol canım.Şimdi yanıtladım bende.Gecikme için kusura bakma :) http://pamuk-sekeer.blogspot.com.tr/2014/06/mimlenmisimm-12.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar