Rival de loop ruj swatchları

Merhaba :) 
 Bu ara sadece elimdeki kozmetik ve cilt bakım ürünlerini bitirmeye çalıştığım için yeni ürün almıyorum. Tüketimci  psikolojim ile durmadan kullanım halindeyim. Aldığım ürünlerin yoksa yüzüne bakmıyorum veya unutuyorum.
 Rival de Loop rujlarını yılbaşında almıştım mesela onlar da duruyordu. Dedim ki kendime 'melodi bunlar bitecek' sizlerle paylaşmak istedim renklerini 

Ben soft tonları günlük kullanımda çok tüketen biri olsam da gece ise bir o kadar. Koyu ve çekici renkleri kullanmaktayım. Tabii bu renkleri kullanacağım zaman göz makyajımı daha hafif tutuyorum. 
Gerçekten rujları çok hoş.

Rival de Loop markasının ve fiyatları da o kadar yüksek değil. 
Soldan sağa. Numaraları 19,  18 ,25 ve 57  swatchlardakinden bir ton daha koyular ben flash ile çektiğim için açık dursa da renkleri çok hoş. Kalıcı olması yağlı pek olmaması da beni mutlu etti. 
 Umarım renkleri. Siz de beğenmişsinizdir :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar