Küçük sephora alışverişi

Merhabaaa :) bugün birazcık kozmetik cilt bakımı ürünlerine yoğunlaşarak alışveriş yaptım sanırım Alsancak'a gidip starbucks'ın dibindeki sephoraya girmemek olmazdı. Girmişken de bir kaç ihtiyacımı almak istedim. 

 Sephora'nın kendi Göz makyaj temizleme  suyunu önceden de almıştım biliyorsunuz. Memnun kalıp tekrar aldım küçük boyunu 20 tl''ye aldım. 
Çantaya atmalık küçük parfümlerden çok kullanıyorum biliyorsunuz hele ki yazın  plaja  giderken kesinlikle elinizde bulunmalı kalem parfümlerden. Bir öncekini biliyorsunuz ki Gratis'ten almıştım.  

Sephora'da Edp olan bu kalem parfümlerden görünce onca çeşit arasından çiçeksi olanı hemen kaptım:) 
 Fiyatı 12.90 tl . 



Ve son olarak yolculuk , tatil için pratik olan veya ben her gün farklı bir koku istiyorum diyenlere yönelik tek kullanımlık duş jelleri tanesi 2.5 tl.  

Ben kalem parfümümün o çiçeksi kokusuna sahip duş jelinden alırken çikolatalı  yeşil limonlu, mangolu, çiçek kokulu  ve karamel kokulusundan aldım. Tüm bu ürünlere 46.90 tl ödedim. 


Alsancak şubesi diğer izmir  şubesi gibi maalesef bloggerlar için pek etkinlik, sample vermeleri maalesef yokmuş. Bu da ek bilgi :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar