Küçük flormar alışverişi

 Bugün küçük bir flormar alışverişi yaptım ee bunu sizinle paylaşmasam olmazdı. %50 lik indirim ve fırsat fiyatları gördüğüm an attım sepete. 
Bakalım neler almışım??
Flormar selection 68 numara  bu far siyah  bir gar ama aradaki altın  renk parıltılar sayesinde sürüldüğünde  hoş bir görüntüsü var. 
Flormar metallic far  A004  bu bronze far  buğulu  bakışlar için süper :) 
Flormar matte mono far m 08  farı mat olduğu için aldım. Parıltısız far   Yaptığı için flormarın bu ürününü sevdim.   
Flormar metallic far A008  pespembee tam benlik . Biraz içinde mor gibi renk var. Yanar döner duruyor. Mavi   Kalemin altına sürdüğümde hoş bir görüntü olduğunu fark ettim ve sevdim:)

Diamonds eyeliner  glitter effect eyeliner 109 numara  hoş bir mavisi var ve hafif parıltılı. Olduğu için çok beğendim. Bazı markalarınkinin içinde sim varken bu parıltılı bir eyeliner 
Flormar aqua stay on fondöten 04 bronze bunu açıkçası koyu almamın sebebi  hızlı evden çıkarken kontür yapabilmek için. 

Flormar alışverişim işte bu şekilde :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar