Gratis Yılbaşı İndiriminden aldıklarım

Yeni yıl öncesi Gratis yine bize uzun bir indirimli fırsat verdi. 9 gün kala başlattığı indirimden tabi ki biz de hemen faydalandık. Faydalanamayan ne alabilirim diye soranlar için de benim aldıklarımı paylaşmak istedim. 

 Bir çok markada yine güzel indirimler mevcuttu. Sadece renkli kozmetik değil cilt bakım ürünlerinden aksesuarlara kadar indirim vardı. İlk olarak bu bayılarak aldığım çantadan başlamak istiyorum. Nubuk siyah bir çanta daha nasıl güzel olabilir değil mi ? Bu yılın modası nakışlı  eşyalar, giysiler çok tercih ediliyor.  Fiyatı ise 20.90 tl 

  Fırçalar indirimde ise ve yeni gelen fırçalardan ise hem de Nascita markasının yeni serisi olan Oceans satışta bulunuyorsa tabi ki kaçırmak  olmaz. Tasarım olarak Harry Potter asasına benzetmeleri ve nadir gördüğümüz o mavinin en efsane  saks mavisini fırçada görmek tabi ki almama sebep oldu. 
10 çeşit fırçadan oluşuyor ve bu dönemde indirim ile çok uygun fiyata geliyor böyle bir set. 
Ben 6 ihtiyacım olan fırçayı aldım ama 31 Aralık'a kadar sanırım hepsini dayanamayıp almış olurum. Kutusundan çıkardığımda kıl yapısı olsun  sapın kalitesi olsun beni çok etkiledi. 
 Fırçalara genel olarak bakarsak fırçaların sap kısmında 2 yuvarlak var bu ergonomik açıdan tutarken rahatsızlık vermek yerine daha kolay  ve doğru tutmaya yardımcı oluyor kesinlikle. Kıl rengine  bakarsanız  farklı tonlar göreceksiniz. Nascita'nın kullandığı kılların kalitesini kullananlar bilir. Bu farklılık böyle bir modele daha da esrarengizlik katmamış mı sizce de hele ucunda sihir varmış  mavi olmuş gibi.  Ayrıca  cruelty free yani hayvanlara üretiminde zarar verilmiyor. Vegan bir ürün, kıllar el işçiliği ile kesilmiş ve metal halkası el işlemesi bir fırça. 
 Bu tatlış karıştırma fırçası 213 numara.  Her zaman lazım olan bir fırça kıl yapısı yumuşacık ve yoğun bu yüzden güzel dağıtacağına inanıyorum. 
215 numara kısa  kıl yapısı  gölgelendirme fırçası. karıştırma fırçası ve bu fırça kesinlikle almam gerekenler diye sorduğunuzda önereceklerimden.  
 214 numaralı Genş açılı far fırçası biraz daha ben farımın renginin yoğun yoğun olmasını istiyorum diyenler için önerim. Benim yaptığım makyajları görenler genelde hangi fırça ile yoğun renk sağlıyorsun dediğinde ben bu fırçayı gösteriyorum. Bu far fırçalarının fiyatları bu indirimde 14.90 tl.
Allık kullanımı ve bazen fazla sürüyorum ayarım kaçıyor diyenler için eğimli allık fırçası gerçekten kurtarıcı.  Fiyatı 29.90 tl. 
 Bu gördüğünüz 217 numara  Oval yapılı allık fırçası olarak geçse de Real Techniques  pudra fırçasına çok benziyordu ve ben bunu pudra fırçası olarak kullanırım diyerek aldım. Bunun da fiyatı 29.90 tl. 
 Fondöten sürenler bu 218 numaraya bayılacaktır kıl yapısı yoğunluğu olsun çok uygun. Tampon fondöten fırçası kendisi. Tampon hareketlerle fondöten uygulamak her zaman daha iyi performans sağlar duvar boyuyor gibi yapmayalım değil mi ?  Fiyatı 29.90 tl
  Wet N Wild markasının beklenen yeni limited serisinden ürün kapmasam olmazdı tabi ki. Highlighterını bulamadım ama bu güzellikleri kaçırmak olmazdı. Sağda gördüğünüz 2'li mat likit metalik rujlar. 4 renk seçeneği var ben en çılgınlarını seçtim sonuçta limited edition. Solda gördüğünüz ise Metalik likid far ( ama çaktırmayın ben onu ruj olarak ta kullanacağım çünkü enfes bir yanar döner rengi var )
Swatchlardan da anlaşılacağı üzere pek bir iddialı bu deniz kızı serisi. Rujlar 16.50 tl , likid far ise 13.50 tl :)
Limited edition olan tekli highlighterı bulamayınca ben de bu seti aldım. 40 tl ye inince kaçırmak istemedim. İçinde 2 fırça 3 pigment bir highlighter bulunuyor.
Ruj severler hele ben mat seviyorum diyenler veya seven kişilere almak isteyenler bu seti düşünebilir. 4 Sleek markasının favori rujlarından oluşan bu seti ben hediye olarak aldım. 
Bu indirimden kaçırmayın güzel ürünleri hem kendinizi mutlu etmek hem sevdiklerinizi mutlu etmek için alın bence . Hepinizi öpüyorum şimdiden iyi yıllar .


Yorumlar

Popüler Yayınlar