Hindistan Cevizi Yağı Ne İşe Yarar?

Son iki senedir özellikle ne çok hindistan cevizi adını duyar olduk değil mi ? Organik yağı olsun,soğuk press i olsun, şampuanı, kremi, maskesi parfümü olsun her ürününü gördük. 


 Özellikle soğuk press yağını herkes kullanmaya başladı. Ben de tabi ki kullanıyorum kullandığım şeyleri ve formülleri anlatmadan bir ürün ile tanıştırmak istiyorum sizi. Bu gördüğünüz soğuk press bir doğal hindistan cevizi yağı. Soğuk press ne demek peki? 

Meyveler uygulama esnasında yüksek sıcaklık değerlerine maruz kalmadıkları için trans yağ asitleri oluşamamakta ve bünyesinde bulunan biyoaktif bileşikler de zarar görmemekte mekanik çıkan ısıl işleme maruz kalmamış yağlardır.

Mineral ve vitamin açısından daha yüksektir. Avantajı çok kötü yanı hava sıcak değilse margarin gibi katılaşıyor elinize aldığınızda ise  sıvı hale sıcaklık ile dönüşüyor bu yüzden de kavanozlarda satılıyor. 

Gratis mağazalarında  Shiffa Home ürünlerini görmek mümkün ben bu gördüğünüz hindistan cevizi yağını 2 şişe ve bir doğal hindistan cevizi şampuanı ile birlikte 30 tl ye aldım. 2 boya sahip küçük ve büyük boy sizin tercihiniz ama aldığınız küçük boy bile uzun bir zaman size yetecektir. 

Peki ben nerelerde kullanıyorum ?  
Kişisel bakım ürünü olarak çok amaçlı bir ürün. 

En başta alma sebebim saçlarımdı. Saçıma maske gibi uyguluyor bekletiyorum. Hatta evde başka yağ veya maske varsa onlarla da karıştırabilirsiniz. Saçınız mis gibi kokuyor hem de besleniyor ve yumuşacık oluyor. 

İkinci kullanımım çok daha ilginç gelebilir. ben 3 aydır göz makyajımı ve ten makyajımı ilk olarak hindistan cevizi yağı ile temizliyorum. Ağır makyajlar paylaştığım için çok soru alınca paylaşmıştım hatta tek seferde en doğal şey ile temizleyebiliyorsunuz.  Sonra yüzümü jel ile temizliyorum tabi ki çünkü t bölgem yağlı  ama o yumuşak etki gitmiyor.

Üçüncü olarak vücuduma uyguluyorum bunu uygulamaya  kışın gittiğim havuzdan sonra başladım.klor ve sıcak su maalesef  cildimi kurutmaya başlamıştı. her banyo çıkışı hindistan cevizini vücuduma uygulamaya başladım. Yumuşacık oluyorsunuz inanın. 

Dördüncü olarak  kışın uyumadan topuklarınıza sürün ve çorabınızı giyin sabah yumuşacık uyanacaksınız. 

Beşincisi ise biraz farklı kurabiyelerinize ve tatlılarınıza aroma katsın diye kullanabiliyorsunuz. 
Yani bu yağın özellikleri saymakla bitmez.

Yorumlar

Popüler Yayınlar