Gabrini BB Krem

Çoğu kadın fondöten kullanmaktan çekinir. Cildim kolay ve hızlı yaşlanır nefes almaz, siyah nokta yapar, kusma yapıyor denilir. Ürün kalitesi sadece kalıcılık değil aynı zamanda vaadleri ile ayrılmaktadır.  Yazın özellikle olmak üzere kışın da günlük  kurtarıcılarımdan birisi BB kapatıcılar. Her BB maalesef uygun olmayabiliyor. 


Yalan değil ben de bazı problemler bir  kaç büyük herkesin bildiği markalar ile yaşadım.  Ancak en son elime  Gabrini markasının BB kremi geldi ve denediğimde gerçekten güzel bir performansa sahip olduğunu gördüm. ilk izlenimlerim performans ve kalıcılık, kapatıcılık açısından oldu. Sonradan içerik ve vaadleri okuyunca marka beni şaşırttı çünkü bu ürünün bir sürü özelliği vardı.
Kapatıcı
Nemlendirici
Anti aging 
Güneş Koruyucu
Leke ve kızarıklık nötürleyici
sivilce çıkmasını önleyici yapı
Cilt tonu ile kolay eşleşebilen 

Uygulamayı önce elimde denedim. ben kapatmaz diye elime fazla sıktım fakat komik bir şekilde nohuttan küçük miktar yetti bana. 


İlk elimle sürdüm ve kapatıcının ne kadar  yoğun olduğunu gördüm sonrasında ise sünger ile yedirdim ve daha doğal sonuç aldım yine de kapatıcılık yüksekti. İnce yapılı ama kapatıcılığı yüksek bir ürünmüş. 

Sonuç olarak bittiğinde alır mıyım evet alırım. Hem fiyatı uygun hem performansı iyi. Tek uyarı cildiniz yağlı ise zaten BB ve CC ürünleri pek önermem. Bu ürünler hem bakım hem kapatıcı özellikli olduğu için. Yazın kapkara olduğum için renk ne kadar açık dursa da pudra ile onu hallettim ben :) Tek umudum bu ürünün şişeli olması olur herhalde :) 

Yorumlar

  1. Kapatıcılığı gayet iyi. Yalnız light ton olmasına rağmen bayağı koyu. Bb kremden çok kapatıcı gibi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar