Yeni Bebak Olive Oil Zeytinyağlı Seri

Bir Ege'li olarak öncelikle belirtmek isterim ki bizim en büyük değerli besinlerimizin başında zeytin ve zeytinyağı gelir. Ege'lilerin kullandığı zeytin yağı kahvaltıda da yemeklerde de yenir hatta çoğu büyüklerimize sorarsanız zeytinyağını aç karnına içtiklerini bile söylerler. 

Peki Zeytinyağı bizim kullandığımız kremlerde ise o bizim için değerli olmaz mı ? Tabi ki olur. Bebak markası ile ilk tanışmam babaannem ile olmuştur. Babaannem her gece makyajını temizler, cildini Bebak'ın acı badem yağı ile temizlerdi. Bana da bu alışkanlık geçti. Şimdi ise acı badem kokusuna ek olarak zeytinyağlı bu seri geldi. 

Bu serinin farkı sadece el ve vücut kremi ve sabun olarak çıkarılması. Bir çok ambalajının olması ise kullanış açısından  hangisini tercih ettiğinize bağlı. 
Zeytinyağlı sabunu dedeme aldım çünkü dedem zeytinyağlı sabun ile en son yıkandığını hep belirtir.  

Mis gibi zeytinyağı kokusunun yanında ambalajı da pek güzel geldi bana açıkçası. 

Hem tüp olarak hem de kavanoz görünümlü  hem de şişe şeklinde satışta bulunmakta. 
Peki ne vaad ediyor ve ben ne gördüm. 
Birleşimde bulunan zeytinyağı özü çevresel faktörlerin etkisiyle yaşlanma eğiliminde olan cildinizi nemlendirir, besler ve cildi genç ve bakımlı görünümünün korunmasına yardımcı olur diyor. 

Gerçekten kışın böyle bir ürünü kullanmanın avantajını yaşadım. Kuru cildime yoğun yapısı sayesinde nem geldi. Acı badem ürünündeki o yağlılık yok ancak nem veren yoğun bir krem yapısı bulunmakta . Yağlı his bırakmadığı için cildim  kolayca emdi.  Hem uygun fiyatlı hem  güzel kokulu hem yoğun ve nem veren bir krem . Yani ben sevdim ve kullanmaya  da devam ediyorum. 


Yorumlar

  1. zEYTİNYAĞLISINI BİLMEM AMA GÜL YAĞLI OLAN SERİYİ SEVDİM BEN.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar