Note mattemoist likid ruj İncelemem

Bu ara mat likid ruj popüler biliyorsunuz böyle olunca bir kaç marka alıp denedim. Biri de Note Cosmetics in  mattemoist lipgloss u. 

Ben aynı gün 3 rengini aldım ilk satışa çıkan mat ruj markalarından biri olduğu için heves ile almıştım. 402-404-407  numaralı bu rujların adı ne kadar lipgloss olsa da  bunlar aslında lipstick yapılı. 
Renkleri doğal seçenek az ama güzel renkler seçilmiş satış için ancak bu rujlar mat sayılmamalı. Türkiye'de satılan çoğu ruj ne kadar mat öncelikle onu sorgulamalıyız. Tam mat olan yurt dışı markalarını kullanmaya başladıkça özellikle  bu rujlar top 5 listemden ayrıldılar. 

Yurt dışında satılan markalara bakarsak ürünlerin lipgloss, lipstick satin likid ruj ve mat likid ruj olarak ayrıldığını  sıvı yapıdakilerin görmekteyiz. Note markasının bu rujları satin yapılı tam kuruma yapmayan, dudakta kadife etkisi bırakan rujlardan olduğunu gördüm. En büyük yanılgı da mat veya satin rujların kalıcılığı. 

En pahalı likid ruju da alsanız eğer yağlı bir yemek gıda değdiğinde maalesef orta taraf silinecektir. Bunun sebebi rujun kalitesi değildir. Bunun sebebi  tıpkı makyaj çıkarırken nasıl çift bazlı makyaj temizleyicilerde yağ bulunuyorsa. Bu da aynı etkiyi sağlamaktadır. 
Gelelim bu rujların  yapısına . Ben  swatchlarken veya dudağıma sürerken aynı etkiyi yarattı. En açık renkte ten rengine yakınlıktan dolayı görüntüde bir sorun yok iken; maalesef renk koyulaştıkça bir hareli sürüş, renk dalgalanması, çizik izler oluştu.

Bir diğer olumsuzluk ise gerçek bir mat ruj  etkisine maalesef satin yapısı  nedeniyle sahip olamayışı kuruma ve sabitlenme süresini de geciktirmekte, hatta tam kuruma sağlamamakta.  Bu yüzden mat ruj sahip olma beklentiniz var ise hüsrana uğratacak ancak yumuşacık dudağımda  bir ruj olsun sorun değil kalıcılık  matlık diyenlerin alabileceği bir ruj.

 Parfüm olduğunu da içerisinde belirtmeliyim ağzıma her sürdüğümde cici bebe kokusu gibi bir koku gelmekte. 




Yorumlar

  1. hiç almadım note matte serisini şimdi iyiki almamışım diyorum saol canım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar