Yves rocher douceur şampuan

Merhabaa 
Tatil yavaş yavaş biterken ben de artık yazamadığım dönemi telafi etmek istedim. 
Yves Rocher'den hediye gelen douceur  organik hamamelis bitkisinin içeriğine sahipbir şampuan. 
Yaz sonrası için gerçekten en doğru ürünlerden biri olduğunu düşünmeye başladım çünkü bu ürün hem parabensiz hem organik hem de yetişkinler dışında çocuklar ve bebekler için üretilmiş bir ürün.  Hamamelis bitki özlü bu şampuan yumuşak saçlar kategorisinde. Saçlarının artık zor taranıyorsa yazın etkisiyle kurumuşsa ve benim gibi uzun saçlarınız şampuan sonrası krem kullanmadan açılmıyorsa bu ürün ideal. Sadece şampuan yumuşacık etki bırakıyor :) kesinlikle bakılması gereken bir ürün ben yves rocher'den 60 tl lik alışveriş yap 39.90 tl kampanyası ile sizde indirimli alabilirsiniz :) 

Yorumlar

  1. yaa geçen gün kuponu evde unutmasaydım gitmişken faydalanacaktım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kupon önemli değilmiş isim soyad numarayla hakkın olup olmadığı çıkıyor :)

      Sil
  2. Üzgünüm ama fiyat konusunda Türkiye çok kazık. Belçikada yaşıyorum ve bu ürünleri sadece 2,95 euroya alıyorum...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar