Indirimli alisverislerim

Merhabaa :) 
İzmir'e 1 günlük Çeşme'den  dönüş yapınca gözüm döndü sanıım ve birazcık alışveriş yaptım.  Bakalım bu indirim sürecinde neler almışım:) 

İşte bu minicik bir alışverişim... 
İlk durağım Penti oldu bu iki renk aynı model (neden bilmiyorum ama pek bi hoş geldi gözüme napiyim? :) ) sadece toplamda 44.75tl tuttu. 
Sonra English Home'a girdim ve bu ikiher yerde aradığım saksılardan son birer adet buldummm:) ve ikisini 12 tl'ye aldım. 
Accesorize'da ise %70 indirim vardı. Fazla bir ürün yoktu daha doğrusu kalmamıştı bu ürünleri bulunca hemen aldım çünkü 24 tl'den 8 e kolyeler inmiş 65 tlden 20 tl 'ye kulaklık inmişti . Biri kardeşime biri bana olan bu kolyeleri hemen aldım:)
Ve son iki alışverişim yves rocher ve gatis oldu. Yves rocher'de 60 tl al 39.90 öde kampanyasıyla 1 hediye douceur. Yumuşatıcı şampuan bir yıpranmış saçlar için şampuan yıpranmış saçlar için banyo sonrası nemlendirici serum ve yüx temizleme jeli aldım.  Gratisten ise bir tane bee beauty mangolu duş jeli ve panama jack +50 güneş kremi aldım. Bu deodorant gibi bir şişede ve püskürtmeli bir yapıda olduğu için kullanması kolay oluyor. Ne kadar başka ürünlerimde olsa bunun kadar beni mutlu etmiyor . İnce bir yapıya sahip . Gratis alışverişimde 15.50 tuttu:) 
İşte benim alışverişim bu kadaarr hepinizi çok öpüyorummm 





Yorumlar

  1. Güle Güle kullan hepsine bayıldım :)
    bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar