Axe anarchy for her deodorant

Merhabaaa :) Bu ara başıma gelmeyn kalmadı  valla herkes beni tatilde biliyor belki ama mecburiyetten çeşmedeyim biraz da :( banyomuzu yenileyelim dedik bu pazar 11 de gelen telefon ile telaşa döndü herşey. Borunun çatlamasıyla evimizi su basmış müdahale sonucu ucuz kurtarsakta parke ve halıları kurtaramadık  siz düşünün gerisini:( o yüzden de yazamadım bir türlü ama affettiricem kendimi söz. 

Çeşme bu yaz ilk defa rüzgarsız ve çok sıcak ee tertemiz olmak ve mis gibi kokmak  önemli... Çeşme'de her daim gez toz, denize gir çık derken  vazgeçilemez ürünleriniz olması gerekiyor :) 

Benim aşk yaşadığım bir ürün axe anarchy for her ... Asla kötü kokuya dönüşmüyor ve çok hoş bir kokusu var vazgeçemiyorum bundan bir de pembe olunca :)) 7.90 tl ye Gratis'ten alıyorum. İndirim genelde hep oluyor normalde 9.90 sanırım. Bir deneyin derim ben aşığım :) 

Yorumlar

  1. Benimde kokusuna bayıldığım bir ürün, severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar