Wet N wild Night Prowl Oje


Canlarııııımmm :)) Hepinize güzel bir hafta sonu diliyorumm öncelikle. 

Yarın Ales sınavım varken  hala sizden kopamıyorum :)  Barii sınava  biraz daha bakmadan  önce  favori ojem  olmuş bir  renkten bahsedeyim dedim :)
Gratis'e Wet N Wild ürünleri geldi biliyorsunuz ve ben hemen neler aldığımı sizinle paylaşmıştım. Okumayanlar varsa tık tık
Veee standa geldiğimde ilk elimin gittiği far paletleri olsa da ikinci giden yer  tabi ki ojeler oldu. Wet N wild  Wild Shine serisinde bir renk ki bu renk beni benden aldı. 
Bir siyah oje düşünün bu ojenin içerisinde mor simler olsun. Eveeeettt  düşünmeyin  Çünkü Wet N Wild Night Prowl  rengi zaten var :)  Ben böyle  oje bulurum da almam mı? 


Kolay kuruyor ve epey dayanıklı. Ve sadece 3.5 tl :)  Hem siyah seviyorum ama hem de farklı olsun diyorsanız kesinlikle size göre bir ürün. 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar