Oriflame the one serisi gelenler

Merhabaaaa :)
Hafta sonunuz hepinizin umarım güzel geçiyordur:) Bugün Oriflame'in yolladığı  yeni  The One serisi ürünlerinden  bana gönderilenleri sizinle paylaşmak istiyorum. Öncelikle Oriflame temsilcilerine teşekkür ederim. Gelelim  bu seriden bana neler gelmiş?
Ruj, oje, krem far ve rimelden oluşan bir set geldi bu hoş çantanın içinde. Yalnız bir blogger bana  "aaa sana eyeliner koymayı unutmuşlar" diyince  biraz üzülmedim değil:) Olsun unutulabilir napalım  :)
İçinden böyle güzel bir kart çıktı. Makyaj ürünleri de her gün ve mekanda değişmeli bence de her yerin makyajı ürünü farklıdır :)
Oje olarak böyle bir rengin yollanılmasına sevindim. Bazı arkadaşlara koyu renkler gelmiş. Ben ojelerin genellikle açık renklerini kullanarak  markaları deneyimlerim nedense  alışkanlık :) Bu çok iyi oldu yani :)

Rimeli de  krem farı da çok hoşuma gitti :) 
Rengini gördüğümde önce simli mi diye düşünürken. Uygulayınca gördüm ki bir gölge için en uygun krem farım oldu. Acı kahve  ve çok hafif belirgin olmayan mat yapıya yakın bir far :)
Ruju sanırım favori renklerden biri oldu. Koyu bir yapıda değil tam yazlık bir ürün yani :)
Günlük kullanım için  güzel bir ürün olduğunu düşündüm :)
Rimel konusunda çok seçici olduğum için acaba beğenecek miyim derken uyguladığım da gerçekten güzel bir rimel olduğunu  gördüm. Başarılı bir ürün kesinlikle :)





Yorumlar

Popüler Yayınlar