Mayıs Ayı Bitenler

Merhaba :)
Çekiliş sonucunu bekleyen siz sevgili takipçilerimi merakta bırakmamak için  katılımlarınızı kontrol ederek  haksızlık olmaması adına dikkatli bir şekilde listelemeye başlamış bulunmaktayım. 

Katılım beklediğimden de fazla olunca haliyle bitmesi biraz zaman alıyor :) Ama bir kaç gün içinde açıklayacağım :) 

Gelelim benim Mayıs ayı bitenler listeme. Çoğunuz önceki yazılarımdan da bildiğiniz gibi, tüketim ayları içerisinde olduğum için ürünlere kıyamamazlık etmiyorum. 
Haydi bakalım neler bitmiş. Nasıl bulmuşum ?
Axe anarchy For Her Deodorant
Favori Deodorantım olduğunu hep belirteceğim :) 

Davidoff Cool Water 40 ml Erkek Parfüm

Babam kullandıktan sonra hemen  aldım. Bu parfümü o kadar beğeniyorum ki beyaz tenli erkeklere özellikle çok yakışan bir parfüm. 

Essence Like a Walk In The Summer Rain Parfüm 50 ml 

Tüm çeşitler içerisinde en çiçeksi kokulu olan parfüm . Severek kullandım ama parfümüm o kadar fazla ki  alacağımı sanmam.

Q Life Wknd Deodorant

Q Life   Bilinen markaların birebirini üreten  bir marka gerçekten kalıcılığı  mükemmel. Elimdeki son deodoroantı bitirdim. Bir daha bulursam alırım herhalde :)

Burberry TouchFor Men 50 Ml 

Babamın diğer kullandığı ve benim de vazgeçilmezim olan  parfüm. Burberry candır :)

Panama Jack SPF 50 Güneş Koruyucu Sprey

Bir yaz boyunca kapkara olmaktan korudu. Arap bacı olmak yerine bronz çok hoş bir tene sahip oldum. Gratislerde mevcut. Sprey olduğu için ağır bir yapısı olmadı ve kullanımı çok rahattı. 

Watsons Herbal Gargara 100 ml
Seyahat için ideal bir gargara  boyutu küçük  rahatsızlık vermeyen bir nane aromasına sahip :)

Yves Rocher Elixir 7.9 Yüz kremi sample 

Elimdeki kremler bittiğinde almayı düşündüğüm bir krem  paraben içermiyor :)
Yves Rocher Minceur Intensive Slimming Selülit Kremi Sample 
Büyük olanını aldım kullanmaktayım. Bu kremin bir de göbek  için kullanılan çeşidi de var bilginize :)

Neutregena Radiance Boost Göz Kalemi

Kolay kolay bitmeyen bir göz kremi yatıştırıcı etkisi olan  gerçekten memnun kaldığım bir üründü. Dermolab ürünlerini kullanmaya başladığım için  bir daha ne zaman alırım bilmiyorum ama uygun fiyata arıyorsanız kesinlikle öneririm.

Neutregena Göz Makyaj Temizleyicisi 162 ml
Ben çok heveslenerek aldım. herkes çok önerdi fakat ben bu ürünün lens kullananlar için uygun bir ürün olduğunu maalesef düşünmüyorum. Evet kolay temizliyor ama sonrasında yağlı yapısı yüzümde kalıyor ben yağlı bir parlamayı gördüğüm hiç bir üründen mutlu olmadığım için vazgeçtim bu üründen :( Başka markalar deniyorum şuan.

Avon Advance Techniques Morraccon Argan Oil Saç Serumu

Gerçekten saçları yıpranmış veya boyalı saçları olanlar için uygun bir ürün. Kuru saç uçlarını yok ediyor :)

Rebul olive Zeytinyağlı El ve Vücut Losyonu 250 ml

Mis gibi kokusu vardı  kullan kullan bitmedi. Bir arkovari kokusu  vardı. Yabancılık çekmedim kokusuna :) 

Benri Coconut El Losyonu 75 ml.
Gratisten aldığım bu üründen hiç memnun kalmadım. Paraben içerdiğini gördüğüm an zaten gözümden düştü hem de kokusu hindistan cevizinin mayhoş  hali gibi geldi. Bir de yoğunluğu  çok az olunca  çöpe gitti. 

Baby Wipes Islak Mendil
Evde stokladım resmen. Masayı temizle  falan her şeyi  ıslak mendille temizlemekten. Mendil dayanmıyor . Bunun kokusu da bir hoş sanırım ondan bu ayrılmamazlık :)
Mendiva Islak Mendila
Fazla Fazla almış olayım diyorsanız güzel bir ürün. 
La Ligne Kulak Temizleyici
  Gratisten almıştım. Fiyatı uygun.

Perfect Purity 473 ml Gargara 
Severek kullandığım bir ürün kalıcılığı yüksek. 

Lipton Form Plus bitki ve meyve çayı
Güzel Tadı :) Yazısı  için tık tık

Lipton Plus Kiraz saplı  bitki ve meyve çayı
Kiraz sapı ödem attırır  zayıflayanlar bilir :) 

Baron Bademli çikolata 250 gr
Koskocaman çikolatayı yedim resmen ya yoruma gerek yok bence :)

carmina oje 706
Rengi bir hoş İçinde altın parıltılar olan bir oje :)

Flormar Supermatte  Pembe Oje M116
Pembesi tam bir bebek pembesi o kadar hoş duruyor ki tırnakta öneririm. 

Loreal Paris Brush Apricot Allık
Bayılarak kullandığım çantamdan çıkarmadığım bir allık.  Hafif rengi, şeftali tonu sevimliliği ayy anlatırken bile seviyorum bu ürünü :)

Amily Siyah Göz Kalemi
Yumuşak uçlu bir göz kalemi  pahalı markaların çoğu ürününe  taş çıkartır :)

Flormar  228 Kırmızı Oje 
Kırmızı hastalarının  sahip olması gereken  bir oje :)

Alix Avien 12 Gümüş Oje 
Alırken Galaksi rengi diye tabir ettiğim bir oje :)

Rival De Loop 25 Ruj
Bu rujdan nefret ettiğim kadar hiç bir rujdan nefret etmedim. Katı püre gibi bir yapı ve dudağınıza sürdüğünüzde dudağınızı içten içe kurutan bir ruj. Her ne kadar Rival'in ürünlerini beğensem de o kadar marka içinden bunu seçmem sanırım.

Deborah Mirror Glow 04 Ruj
O kadar severek kullandım ki O içindeki parıltılar dudağı  hoş göstermesi  bu ruju çok özleyeceğim. Bu seri artık olmadığı içinde üzgünüm :/

Syoss Direnç & Güç Şampuan 750 ml
Çöpe giden bir ürün. Saçlarım dökülmeye ve kepeklenmeye başladı. Kokusuna aldanıp almıştım oysa ki :(

Yorumlar

Popüler Yayınlar