XO Tropical Deodorant Çeşitleri

Yaz kış en çok kullandığımız ürünlerden birisidir deodorantlar. Kalıcı olması, parfüm gibi kullanılması, gün boyu tazelik hissi, kötü koku engellemesi gibi birçok özellikler ararız. Bazen tam böyle markalar karşımıza çıkar ve vazgeçemeyiz ya işte o markalardan birini buldum ben . 

Bu ara tüm çevrem de benim gibi XO deodorantlarını kullanır durumda. Şişeleri , kokuları, kalıcılıkları gerçekten başarılı. 6 çeşidi bulunmakta. ister tatlı koku ister pudralı, ister çiçeksi, ister aqua kokulu veya meyve kokulu hepsi farklı kokulara sahip. 
temiz ve ferah bir kokuya sahip hani duştan çıkarsınız ve tertemiz bir koku vardır ya onu anımsattı bana.

Olivia pudralı romantik bir kokuya sahip. Sıktığınızda rahatsızlık vermeyen hafif bir pudra kokusuna sahip. 

Tam yazlık bir koku ve yazı anımsatan bir kokuya sahip egzotik meyve severler bunu denemeli kesinlikle. 

Pink paradise hem çiçek hem meyve kokularına sahip çok güzel bir kokuya sahip. 

Gece kokusu olarak adını koydum bunun. Biraz kadınsı, hafif esrarengiz , inanılmaz albenili bir kokuya sahip. Deodorant değil bence tam bir parfüm kokusuna sahip. 

Eğer biraz fresh aqua kokularından hoşlanıyorsanız bu tam sizlik bir kokuya sahip. 
Kalıcılığı yaklaşık 6 saat kalıyor, etkili ve fiyatına göre gayet güzel bir marka XO. Şu an kozmetik marketler  de dahil olmak üzere kolaylıkla bulabilirsiniz. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar