Gratis İndirimi Alışverişim

Gratis'in en güzel ve keyifli alışverişi kesinlikle tüm ürünleri %50 indirime girdiği zaman benim için . Kendini kaybetmeyen yoktur herhalde. 

Bu indirimde 2 gün sabahtan gidip alacaklarımı aldım. Neler aldığımı da sizlerle paylaşmak istedim.


Tüm ürünlerde indirim var ama öncelikle uğradığım stand kesinlikle makyaj fırçalarıydı. Eklips markasının Pro Diamond  fırçalarını almak çok istiyordum. 1. gün 4 çeşidini buldum. 2. gün diğer dört çeşidini bularak seriyi tamamladım.  Fırçaların fiyatları değişiyor.
en pahalı fırçası pudra fırçası onun fiyatı 30 tl, allık fırçası 18 tl, far fırçası 10 tl eyeliner fırçası 10 tl .
Wet N Wild Bronzer limited edition bir ürün 17 tl , Wet N Wild metalik gri ruj 15 tl, Mara hologram oje 15 tl,  Golden Rose göz kalemi 2 tl veeeee en önemli parça olan far paletleri  City Color markasının 23 tl.

Gelelim 2. fırça alışverişime....
Bonica'nın kalpli fırçaları beni benden aldı. fondöten ve kapatıcı fırçalarının fiyatları 35 ve 25 tl ye inmişti. 
Eklips markasının fırçaları yine 17 tl 10 tl, 17 tl ve 11 tl sırasıyla . 

Fırçalardan sonra bakım reyonuna geçince önceliğim aseton almaktı. Benri asetonların tanesi 2.5 tl'ye inmişti. 
Wilkinson traş bırçağı 7 taneli paketi 8 tl
Kotex 60 adet 7 tl
Tırnak makası Solingen markası seçtim en iyisi gerçekten Solingen'dir. 20 tl fiyatı
Topuklu ayakkabılarımda ayaklarımın acısını hafifleten tek ürün Benri markasının bu silikon burun tabanlıkları olduğu için hemen sepete girdi. Fiyatı 4.50 tl 

Pamuk su gibi tüketen biri olarak ben kare ve büyük bebek  temizleme pamuklarını makyaj temizlemede tercih edenlerdenim. Benri markasının dikişsiz  kare pamuk fiyatı 7.50 tl . Bebek temizleme pamuğu ise 5 tl .
Garnier Mineral Deodorant  en sevdiğim ve en en etkili deodorantım diye söyleyebilirim onun da fiyatı 7.50 tl 
Garnier'in açık kahve saç boyası 5.50 tl 

Kabak lifinin çok dolaşıma faydası olduğunu duymuştum bu yüzden denemek istedim. 5.50 tl fiyatı
kelebek kese 5 tl 
Eklips eldiven  lif ise 3.50 tl 


En güzel indirimler hep set olanlarda idi.  deodorant fiyatına  nivea saç spreyli seti aldım. fiyatı 6.50 tl.
Benri ıslak mendiller 3 'lü 5 tl.
dolap ve bulaşık makinası kokularının tanesi 1.65 tl.

Penti koton çoraplar3 tl, 
eklips  3 'lü çorap seti ise 4.50 tl.

Penti 80 den kilotlu çorap 8.50 tl.
Penti super 1.25 tl 
Penti konfor 3.15 tl

Kola 1 tl  olunca kaçırmak olmazdı. Wasa krakeri spor sonrası yemeye bayılan biri olarak 2.25 tlye bulunca aldım durdum. 
Bu arada pek kalmamıştı ama şarj aletleri ve kulaklıkların fiyatı 5.50 tlydi.

İşte indirimde gözümün döndüğü abur cuburlar. 3 tl'den pahalı ürün yok 3 tl olan ürün de soğuk  Nescafe :)
Bir tane de büyük Benri en sevdiğim kokuya ahip duş jelim Lolipoptan kaptım 6.45 tl
fiyatı.7
Yumuşatıcılar 5 tl'yi attık  2 tane de sepete :)
Avantajlı paketlere bakarken Otacı markasının tekli fiyatının çok pahalı olduğunu düşününce ve 28 tl ye ikilisini bulunca kaçırmadım . 

Ve şemsiyeler ....
15 tl'ye ekoseli bu şemsiye alınmaz mı :)
Benim alışverişim bu şekilde. Umarım size yardımcı olmuştur .




Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar