Violet Voss Pro Eyeshadow Palet

Hayatımda en çok ne var diye sorsanız sanırım ayakkabılar, çantalar ve far paletleri derim. Son 3 yıldır da farlara fısıldayan kız lakabını sanırım bu farlara olan aşkım sebebiyle aldım. peki gerçekten her far paleti gerçekten aynı mı ? Tabi ki hayır pigmentasyon, tozutma, aynı rengi verebilmesi uygulama farklılığı gibi bir sürü açıdan değerlendirebiliyoruz farları. 


Aldığıma pişman olmadığım ve iyi ki almışım dediğim bir palet ile karşınızdayım.  Violet Voss paleti son zamanlarda elime aldığım sayılı güzel paletten bir tanesi bence. 
Sırf dış görüntüsü bile beni etkiledi. Yanar döner her ürün beni etkiliyor ama sizce de çok tatlı değil mi ?

Bu paletin içinde 20 farklı renk bulunmakta. Hem mat hem parlak  çeşitler var. ben alt sırayı gördüğüm an mest oldum. Far arayanların en zor bulduğu renkler bu paletin en altındaki 5 renk aslında. 

bu paletin en önemli ve güzel yanı tozutma yapmaması. rengi ne kadar alıyorsanız size onu veriyor  az aldım sandım ama çok gelmiş veya çok gelmedi fırçama derdiniz yok. Eğer alta baz sürerseniz daha net sonuç alıyorsunuz. İlginç olmasa da parmak ucunuzla sürdüğünüzde ise daha yoğun bir görüntü elde ediyorsunuz.
Ben biraz kırmızıları denedim göz altıma  ve göz pınarıma . 
Görüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi ve yakın çekim
Farklı makyajlar yapabileceğiniz bir palet mesela sadece alt sıra ile kaç tane makyaj yaptığımı göstermek tatlı olur dedim. 
Sevilebilecek ve olmalı bende de denilen bir palet bence. Bulduğunuzda kaçırmayın :)



Yorumlar

Popüler Yayınlar