Pantene Durulanan Köpük Saç Kremi


Bazen mevsimsel değişikliklerden veya işlemlerden dolayı saçlarımız kurur ve dolanmaya, karışmaya , zor taranmaya sebep olur. Saç kremleri böyle anlarda çok yardımcıdır bizlere. Tabii doğru saç kremini bulmak ayrı bir önemlidir. 


Alışveriş yaparken hem krem yapıda saç kremi görüyor iken yeni bir ürün çıktı karşımıza. Köpük krem. Bu krem  Pantene markasının durulanan köpük saç kremi. 2 çeşit olarak sunulmuş bir ürün. Biri Aqua Light ( çabuk yağlanan saçlar )diğeri ise saç dökülmelerine karşı koruma (ince telli saçlar)  şeklinde . 
Ben önceliğimi Aqua Light olana verdim.  Bir krem saçları yağlandırıyorsa diğerine gerek yok diye kullandım. Saçlarımın uçlarına saç kremini uyguladım az bekledim ve duruladım. 
Kremi kullanırken ilk ne kadar tatlı bir köpük , hem de mis gibi kokuyor düşüncesine girmedim değil. Saçıma sürdüğümde ise köpük söndü ve sıvılaştı. saçlarımın kremden yumuşaması ve böylelikle banyoda saçımı tararken bile çözülmesini beklerken maalesef hiç bir etki görmedim. Yağlandırmamak adına yapılan içerik saçı yumuşatıp kolay taranmasını sağlamadığı için maalesef üzüldüm.  
Sonra diğerini deneyeyim ince telli saçlar için belki daha yoğun veya nem veren bir ürünle karşılaşırım dedim ancak aynı koku, aynı yapı, aynı etki ile karşılaştım. isterseniz 10 avuç sürün maalesef etkisi normal krem kadar değil. 

Pantene markasının normal kremlerindeki o yoğun etki maalesef yok. 
Bana alıp almayacağımı bir daha sorarsanız maalesef almayacağım.


Yorumlar

Popüler Yayınlar