Narecza ve beğendiğim ürünler

Çoğu ürünü internetten aldığımı bilirsiniz . Ama tabi genelde güvenilir siteler olup olmadıkları , ürünlerin kaliteli ve orjinal olup olmadığına çok dikkat eden biriyim.  Yine güvenilir ve alışveriş yaptığım bir siteden bahsetmek istiyorum size . Bu siteyi duymuş olmanız çok yüksek. Bu site Narcecza.com




Dermotolojik ürünlerin uygun fiyata satıldığı güvenilir bir site. Ürün ve marka çeşitleri gerçekten çok geniş. Hızlı ve sağlam kargolama ile ürününüz hemen elinize geliyor hem de indirimli fiyatlarla... Eczaneden aldığın bir çok pahalı ürünü burada daha uygun fiyatlarla alabiliyorsunuz. Kargo MNG kargo ile yollanıyor bu arada bu da gayet iyi MNG ile nedense hiç sıkıntı yaşamadım yurt içi kargo gibi :)Annem için öncelikle kırışıklık önleyici ürünlere  yöneldim.Nar Ecza Dr. Quick, Anna Gassi, Benev gibi dünyaca ünlü ürünleri size sunuyor. Sizde cildinize önem veriyorsanız, yaşlanma belirtilerini ortadan kaldırmak ve sağlıklı bir cilde kavuşmak istiyorsanız Anti-Aging kategorisinden istediğiniz ürünü bulabilirsiniz :)
Benim gözüme çarpan Peptique 4 Peptide İçeren Anti-Aging Krem . Çok iyi yorumlar duymuştum sayfasına girip. Bakınca nedenini anladım.İçindekiler bir gençlik iksiri adeta, yaşlılık lekelerini, kırışıklıkları, çizgileri fazlasıyla ortadan kaldırıyor. Süper starlar kullanıyormuş bu ürünü:) 
 Peki peptide içerek krem ne işe yarar? 
  • Erken yaşlanmayı geciktirmeye yardımcıdır.
  • Cilde elastikiyet kazandırır.
  • Dayanıklı bir cilt sağlar.
  • Nemlendirir, korur, daha düzgün görünümde bir cilt ortaya çıkarır.
  • Göz etrafında kırılgan dokuyu güçlendirir.
  • Donukluk ve pürüzleri yok eder.

İçeriğinde ne var peki?
Silk Peptide Protein, Üzüm Çekirdeği Yağı, Jojoba Yağı (Oleum Yoyoba), Aloe Vera (Sarı Sabır) Yağı, Vitamin A Retinol Palmitate, Ascorbyl Palmitate (Vitamin C), Tocopherol (Natural Vitamin E), Vitamin D. Var :) 
Peki ben kendim için hangi yüz bakımı ürünü kullanmayı seçerim? Bu sitede dolanırken çok seçenek olduğu için kararsız kalıyorum paramızı sonuna kadar kullanmak istiyoruz :)Darphine , lierac ,nuxe , loreal , vichy, bioderma , eos , dcl gibi bir çok marka var galiba hala seçemedim . :)  Önerilerinizede açığım:)  bu kadar büyük markalar uygun fiyata olunca kendime. Seçemedim.  Çok yakında neler aldığımı yazacağım. Beni bekleyin:) 

Yüz bakımı ürünleri : http://www.narecza.com/Yuz-Bakimi,LA_725-2.html#labels=725-2&stockOnly=&type=catalog&searchalpha=&searchprice=&tp=3
Peptide içeren Anti Aging Krem : http://www.narecza.com/Peptique-4-Peptide-Iceren-Anti-Aging-Krem,PR-15732.html
Anti Aging ve Kırışıklık Kremleri http://www.narecza.com/Anti-Aging-ve-Kirisiklik-Urunleri,LA_884-2.html



Yorumlar

Popüler Yayınlar