Agora alışverişim

Bazen kendinizi kaybediyor musunuz . Böyle alışveriş yapmalıyım bugün diyor musunuz . Ben sanırım bunu yaptığımı itiraf etmeliyim :) 
 Bir agora alışveriş merkezine gidip elim boş dönmüşlüğümün olmaması ne kötü :) Gap indirimine sadece bakacağım diye gittiğim  Akm den elimde nelerle dönmüşüm :) 

Body Shopta %50' ye varan indirimi görünce girdim içeri . Bir baktım ki en sevdiğim ürünlerde var :). Genelde zaten %15 indirim vardı ancak benim sevdiğim ürğnlerde daha fazla indirim vardı .
Bu duş jelleri favorilerimden. Moringa ile 2 yıldır bir aşk yaşadığımız doğrudur. Moringa  çiçeği  ve Monoii kokusuna olan aşkımdan vazgeçemiyorum.  Body Shop'un bir de Wild Argan kokusu var ki mis gibi. Argan olması ayrı bir artı. Biliyorsunuzdur ki Body Shop bitkisel ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.  Bu duş jellerinin tanesini 9.90  tl ye almış bulunmaktayım.
Benim en sevdiğim 2. Koku diyeyim ki birincisi kesinlikle Moringa 2. İse Japanese Cherry Blossom. Bu kokuyu 19.90  tl ye yakalayınca almak istedim.
Ve aşklarım...  Moringa ürünlerim. Moringanın body sorbetini çevremdeki herkese önerip duruyorum. Şimdi size bunu asıl nasıl kullanmanız gerektiğini söylüyorum. Bunu alıp hooop buzdolabınıza koyuyorsunuz ve yaz aylarında çıkarıp çıkarıp  vücudunuza sürüyorsunuz. Ferahlatan nemlendirici gibisi yok:) yaz aylarının vazgeçilmesi kesinlikle :) 


Ve en son Migros' a uğradım. Tabii bir de Gap alışverişim var ki indirimli reyondan bir ürün aldım ve 2. Ürün o fiyatın yarısına geldi indirimin indirimi oldu :)  Gelelim Migros'a Migros'ta  %50 oda parfümlerinde ve ürünlerinde görünce. Doldurdum sepeti.  3'lü Glade leri 20 tl yerine 10 tl'ye mumu 2.90 tl ye. Oda spreyini ise 3.5 tl ye aldım :). İştee alışverişim bu kadarrr . 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar