Mac toledo serisi lansmanı ve cinderella serisi

Merhabaaa :)  
Bugün biraz tutkumuz olan Mac'in Toledo lansmanından kareler ve bu seri dışında bir de cinderella serisini sizlere göstermek ve yorumlarımı paylaşmak istedim :)   Alsancak Mac'te gerçekleşen bu lansman muhteşemdi.  Çok hoş karşılandık ve çok  hoş ve renkli bir ortam vardı. İlk lansmanım olduğu için İzmir'li bloggerları tanımak ayrı bir heyecandı benim için. Gelelim Mac Toledo'ya ...

Isabel ve Ruben Toledo  çiftini temsil eden  Toledo serisi  6 ruj, 6 lipgloss,3 allık,3 göz kalemi,3 far paleti,4 rimel,1 allık fırçası, 3 ojeden oluşuyor :) 
Bu seride beni en çok heyecanlandıran  göz kalemleri ve rimeller oldu. Renkli rimel hastası olduğumu  çoğu çevremdeki insanlar bilir.  Ama  o göz kalemlerine vuruldum. Hatta dayanamadım orada deneme şansım oldu. göz kalemleri ile ilgili detaylı bir yazı yazacağım ama şunu söylemek gerekirse bu kalemler siz istediğiniz kadar ovalayın ovuşturun çıkmıyor, dağılmıyor , 12 saat dayanıklılık garantisini bizzat kendim denemiş bulunmaktayım. 
Benim favorim mor ve yeşil renk kalemler oldu :) 
Gelelim far paletlerine :) pigmentasyonları gayet başarılı renkleri muhteşem ama bir de  dış tasarımları var ki toledo bence en güzel tasarımlarından birini yapmış :) 
Ve bize lansman sırasında hediye edilen odamın baş köşesinde kullanmaya kıyamadığım allıklar . Gündoğumu gün batımı  ne derseniz  hepsini hak ediyor bu allıklar. Yumuşacık, parıltısız doğal bir  pembelik veren ama pigmentasyonu gayet iyi olan bu allıklar bir harika :)İsimleri asıl dikkatimi çekmişti işte isimleri :) Ripe Peach - Kindergarten Red, Azalea Blossom 


Gelelim çoğu arkadaşımın başta da kardeşimin cinderellaaa diye heyecanlandığı cinderella serisine...  Cinderella serisi için ben dahil bir kaç blogger bu bize olmadı dedik. Fakat bunun sebebi çok basit bir cevapla  açıklandı . Bu seri beyaz tenliler yani cinderella tenine sahipler için... Beyaz tenli tüm arkadaşlarımda tüm ürünler muhteşem durdu. Bende maalesef  esmer tenime ruju bile olmadı :) 
Parıltı isteyen aydınlatıcılar  epey ilgi gösterilen parça... büyük büyük parıltı simler  görülmekte :)

Ve son olarak bu muhteşem İzmir Alsancak  Mac ekibine çok teşekkür ederim. Hepiniz fıstık gibisiniz ve muhteşemsiniz . sizinle birlikte  olmak bir keyifti. 


Yorumlar

Popüler Yayınlar