15 Mart 2015 Pazar

Kendin yap (dıy) küpelik yapımı

Ne yapsam ne yapsam diye düşünürken aklıma benim azda olsa bulunan küpelerimi kullanamamam aklıma geldi. Nedeni ise çiftleri acele ettiğim anlarda bulmaya üşenmemdi :)  Bende dedim ki kendime " melodi kendine neden bir küpe organizerı yapmıyorsun?"  Evde bulunan eşyalarım gayet bu organizer için yeterliydi.  Başladım yapmaya...

Tek gereken makas bir kutu ve köpük veya sünger.
Kutunun içine o boyutta kestiğim süngeri yerleştirdim  ve tataaa :))
Azcık küpem var zaten  hepsini dizdim :) 

Pratik ama bir o kadar kullanışlı bir organizer oldu :)) isteyen köşelere fiyonk koyabilir yada  süs koyabilir. Kutuya boncuk yapıştırabilir. Bunlarda seçenekler :) Hepinize güzel bir hafta diliyorum :) 

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım :) Ben de deneyeceğim

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel olmuş kuzu bende yapayım =))

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma