Ombre Dudak Yapımı :)

Merhabaa :)
Yaz ortalarındayız ve  o zaman rengarenk makyajlar rengarenk kıyafetlerle dolaşabiliriz. Bu yıl ombre saç ombre dudak, ombre tırnak yanii her şey ombre :) eee o zaman biz de bir ombre ruj nasıl yapılır  gösterelim değil mi ? Kendi üzerimde uygulayamadım çünkü benim dolgun  şekilli dudaklarım maalesef yok. Minnacık dudaklarım üzerinde size göstermek sizi yormak istemedim :)


Sizin için önce bu resim üzerinden anlatmak istedim. gördüğünüz gibi istediğiniz renklerden 3 hatta büyük dudaklarınız varsa 4 bile renk seçebilirsiniz :) 
Ben ilk örneği 3 renk üzerinden anlatmak istedim :) biri ana renginiz diğeri köşelerden gölge ve içe gölge için açık bir renge ihtiyacınız var.  Bu çerçeveyi ruj kalemi, istediğiniz renk yoksa  göz kalemi veya bir far ile yapma şansınız bulunmakta ben denedim oluyor :) 



Glelim en seksi ombreye :) Kırmızı ama  gölgeli  dudaklar . Uygulama aynı bunda sadece 2 renk kullanılmakta :) 

Kendimde uyguladığım ve sevdiğim biri bu mor ombre dudak :) 3 tondan oluşuyor ve pembe tonlarından dilediğiniz ile inanın bu etki görünüyor . Islak etki ile de daha güzel görünüyor :)


Bir diğeri de koyudan açığa giden bu ombreler . Soldan sağa yukarıdan aşağıya geçiş yapan ombreler  ise dudaklarınızı  pek sevimli gösteriyor :)

Bir diğeri ve benim sevmediğim ise  açıktan koyuya  içe doğru koyulaşan bu ombre :) Sevemedim ama göstermek istedim :) 

Yorumlar

  1. koyu renkler çok güzelmiş ama açık renklerde hoşuma gitti.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her haliyle farklı ve güzel değiller mi :)))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar