Golden Rose terracotta sparkle trio far

Merhabaaa :) Bugün size Golden Rose'un  3'lü  farlarından biraz bahsetmek istedim çünkü Golden Rose'un bu seri ürünleri gerçekten pigmentasyon açısından  başarılı.  Tozutma yapmıyor ve  yoğun bir renk elde edebiliyorsunuz tek dokunuşta


Benim elimdeki 405 numara. mürdüm mor ve lila renkten oluşan bu  far  yaz için ideal tonlar.  Genelde beni tanıyanlar bilir ben yazın çoook renkli kışında çok sade renkler kullanan biriyim. Bu günlük kullanıma uygun bir ürün olduğu için sevdim. Ama bir sonraki postumda  neon  ürünlerden yani favorilerimden de bahsedeceğim hiç merak etmeyin :) Çünkü katıldığım etkinlikte göz makyajıma Body Shop çalışanlarından biri bakıp "bu makyajı nasıl yaptınız hem mor hem siyah hem  neon pembe ? sorusu gelmişti. Aslında tek yapmanız gereken kaleminizin altına süreceğiniz  Golden Rose farında olduğu gibi  daha canlı renkler sürmeniz.  Mor mu sürdünüz altına pembe . Koyu lacivert kalem çekin ve altına sıcak bir mavi far sürün gölgeleyin :) İşteeee buuu :))) 
Aslında tek yapmanız gereken kaleminizin altına süreceğiniz  Golden Rose farında olduğu gibi  daha canlı renkler sürmeniz.  Mor mu sürdünüz altına pembe . Koyu lacivert kalem çekin ve altına sıcak bir mavi far sürün gölgeleyin :) İşteeee buuu :))) 
Bu üçlü far sizin 3 hatta geçişli  gölge makyajlarınızda  5 hiç bir farınız yanınızda yoksa yardımcınız olabilecek bir ürün :) 


Yorumlar

  1. pıgmentasyonu bencede asarılı ama rengı pek bana gore degıl sevemedım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bir tek göz altıma kullanıyorum bu renkleri :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar