Mavi çekiliş Kazananı

Merhabaa :) bu seçim gününde bir sonucu da ben duyurmak istedim. Öncelikle milletimize ve  benim gibi İzmir'liler için sonuç inş hayırlı olur :)

28 Martta sonlandırdığım bu çekilişe katılanlar ve paylaşımları da ekleyerek  174 hak bulunmakta.  Random org ile  adil bir sonuç elde etmek istedim. 

Tek tek haklar yenilmesin diye  inceledim. Bazı katılımcıların  G+ 'ı olmadığında onlara  başka  bir  yol sundum ki  hem onlara hem geri kalanlara haksızlık olmasın diye :)


Kimse  ilk katılmiyim kazanamam dememeli :) 

İşte kazanan :)) smilodase   yani Eda Çelebi :)  Eda'cım tebrik ediyorum öncelikle . 
 3 gün içerisinde  bana  mail atarsan çok sevinirim.  Mailim: idolemelodi@gmail.com 
Bir an önce sana Maviş paketini yollamak istiyorum :) 

Kazanamayanlar ise sakııııııııııııınnn üzülmesin yeni çekiliş çok yakın zamanda :))  Ve Süper bir çekiliş olacak :) 





Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar