Deborah dermolab krem alışverişim

Merhabaaa :)
Dünkü Gratis ve Rossmann alışverişimin ardından  sanırım  büyük konuşmamalıydım. Kendimi tutamadım sanırım:)  

Yıllardır  ne bulmak istediysem. Hemen bir koşu gittiğim bir yer Gülsedef parfümeri. Diğer parfümerilerden farkı veya diğer yerlerden farkı çalışanların markalar hakkında patronları tarafından eğitim konusunda  desteklemesi.Bu bilgileri çalışanların tüm müşterilere  paylaşmaktan çekinmemesi de bence ayrı bir olumlu tarafı. Her gittiğimde beni tanıyan bir çalışanın olması ve hoş sohbet olması bir artı bence. İzmir' de Gülsedef' i bilenler hep iyi düşünür zaten:) 

Peki ben bugün ne aldım hadi bir bakalım. Öncelikle annem  alışveriş yaptı. Sample bana da verdiler ve ben ikinci defa gidip alışveriş yaptım çünkü indirim vardı. Dip not düşeyim Gülsedef parfümeride her zaman bir indirim bulabilirsiniz.  Facebook'tan takip için tık tık 

Deborah markasının  Dermolab adında kremleri bulunmakta. Bu kremler. Dermotolojik testten geçen laboratuvar koşullarında onaylanmış ürünler. Yukarıdaki sample 30 yaş üstü daha keskin çizgilere ve kırışıklığa sahip ciltler içinmiş. 

 Diğer ürünlerde gördüğünüz gibi sample kitapçığında var.  Peki tüm bu Dermolab ürünlerinde  ne var? Hyaluronic acid- nano vector var. Peki bu ne demek. İşte cevabı...
 Peki ben neler aldım? 
 Aldığım ürünler 20 yaş üzerinin kullanabileceği bir ürünmüş.  Birincisi göz çevresi için  göz çevresi bakım jeli 
Bir de nemlendirici gündüz  kremi aldım. 
Hepsi %40 indirimdeydi.   Göz jeli 22.75 tlye krem 31 tl ye geldi.  Ve çokk teşekkür ediyorum bir de  Deborah orijinal boy Euphoric Shine 05 numara hafif parıltılı ama  simli olmayan  bir ruj hediye ettiler ve rengine bayıldım. 2 sample  da hediye verildi:) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar