Ocak ayı bitenler

Canlarımm merhabaa ocak ayında bitirdiklerimden bugün bahsedeyim dedim sizlere biliyorsunuz ki Dubai ye gittiğim için ay sonu anca bitenleri sizlere yazabiliyorum.  

Bu ay  fazla bişey bitiremedim  ama bu ürünlerin yorumunu da sizlerden mahrum bırakmak istemedim:) 

İlk biten ürünüm Gliss  saç uçlarını onarıcı sprey oldu. Gliss' şampuan ve kremi saçımı maalesef kepeklendirdi. Onaralım derken kabuklanmalar oldu  şampuan ve saç kreminden vazgeçtim. 

Fakat spreyini yazın başından beri kullanıyorum bu üçüncü alışım ve  memnun kaldım. İndirim oldu mu hemen alıyorum. Sıvılaştırılmış Keratin içinde bulunmakta. 

İkinci ürün çantamdan asla  eksik ol ayan kışın koruyucum neutrogena  el kremi ben anti aging özellikli olanını çok begendim bebek gibi yumuşacık ve prüzsüz bir ele sahip oluyorsunuz. Her bitenlerde yazıyorum.

 Diğer bir Neutrogena ürünü sivilce yok edici jel :) minik ol asına bakmayın  sizi en az 6 ay idare ediyor . Bir sivilceniz mi var sürün üstüne aivilce çıkacak hissettiniz diyelim hemen kabaran bölgeye sürün :) 3 günde kuruyor sivilceler :) 

Flormar oje vazgeçilmez her zaman çekmecemizde olan ojedir zaten. Selection serisini beğendiğim için almıştım anca bitti:) 

loreal pure zone peeling ise benim banyoda dış sırasında yüzümü temizlediğim peeling ürünü haftada bir yada 2 kez uyguluyorum siyah nokta önleyebilen  tanecikleri iri yapılı bir peeling. Ben peeling diyorum ama o gözenek yok edici hel olarak geçiyor bilginize :) peelingden biraz daha az yoğun pütürcükler :) 

Size 8x4 ürünlerini. Geçen bitenlerde de anlatmıştım. Ya bu seri gerçekten mükemmel ve favorim kesinlikle bu lemon &rush tanrım ne fresh bir kokudur. Öyle sanmayın limon kokuyor ferah bir koku. Mor ve pembesi. Daha şekerliyken bu çok ferah bir kokuya sahip.  

Ve son olarak clean &clear. Bir türlü barışamadım şu markayla gerçekten kimler kullanıyor bilmiyorum ama benim cildimde sivilcelenme  yaptığı kesin. 

Küçük boy peeling denemesiydi allahtan parama yazık olmadı düşünceaindeyim.  Toniği kadar bu da cildimde sorun  oluşturdu. Şimdilik bu kadar beni takip etmeye devammm:) daha neler var neler konuşacağımız :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar