konfeti ojeler :)

Merhabaa :) 
Bugün  dolanırken hadi bir Gratis'e gireyim dedim.  Güzellik salonunda saks mavisi oje sürdürmüştüm. Aksam cok beğendim cok hos durdu.  Dedim hadi ben de aliyim dursun. Gitmişken Essence standına da baktım vee iki ojeyle bu sefer bitirdim alışverişi:))) 
Essence bu sefer aşmis kendini be Loud graffiti ojenin Not Punky Nor Funky'i aldim :) bir de 433 numarali Flormar ojeyi aldim. Saks mavi ojenin üzerine de uyguladım :) hoş değil mi:) 

Bu arada  Flormar  çekilişimi bugün size duyuracağım :) Beni takip  etmeye devammmm :) hepinize  güzelll  günlerr :))

Yorumlar

  1. ojelerinin rengi çok hoş özellikle essence ,gerçekten aşmış kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tırnakta çok güzel duruyor kesinlikle alınması gereken bir renk :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar