I love ürünlerim :)

Herkese merhabaa :) 
Bugün yeni aldığım ı love ürünlerinden bahsetmek istedim. Watsonsta. Bazı çeşitleri kalmadığı için. 3 ürününü alabildim  ama olsun bunlar bitene kadar diğer çeşitlerini de denerim dedim:) 
I love rasberry&blackberry  vücut scrubı ve duş jelini set olarak aldım. 

Çünkü ı love strawberries& Milkshake'in  duş jeli kalmamıştı. Benim favorim ise mango & papaya idi fakat ne. Scrub ne duş jeli ne kremi kalmış çok üzülerek diğerlerine baktım.  

I love' ın tüm ürünleri bence birbirinden güzel kokulara sahip bu yüzden de insan kullanırken. Daha da kullanmak istiyor :)

 zaten duş jelleri 500 ml gibi büyük bir miktarda olunca bu keyif  daha da güzel hale geliyor :) 

Rujunu önceden denemiştim fakat ben parlatıcı pek sevmediğim için pek kullanamadım. Bir de renkleri simli olması da sanırım biraz fikrimi etkiledi ama olsun:) 
Ben bu markaya bayıldımm. Bugün bu ürünler indirimde idi görünce keşke hepsinden bulsaydım dedim. Tüm ürünleri 6.90 olmuş. Bence hemen watsons a hemen gidin :) hepinizi öptüm canlarım :)

Yorumlar

  1. Bende seviyorum bu seriyi ama parlatıcı rujlar benimde hoşuma gitmiyor, kuzenime verdim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar