Aralıkta biten ürünlerim

Merhaba canlarım:)) 
5 dk sonra çekilişim sonlanacak  vee bunun için çok heyecanlıyım. En çok isteyene umarım gider:)  şimdi bugün yeni yıla girince dedim ki şu bitenleri eskide bırakayım da. Yeni cicilerimi, yeni ürünlerimi kullanmaya başlayayım:)  
 İşte bu ürünleri Aralık ayında bitirmişim:)
Şimdi sizlere tek tek ürünleri ele almak istiyorummm:) 
Öncelikle ilk seçtiğim ürün daha doğrusu ürünler  Body Shop'tan  almış olduğum set. 
Bu set aslında 3 üründen oluşuyordu. Fakat ben krem delisi olarak  kremini çoktaan bitirdim:) geriye kalan parfüm ve. Duş jelini yeni bitirdim:)  love etc. Benim gibi şekerli koku sevmeyen daha çok baharatlı kokuları seven kış parfümü arayanlara  çok uygun bir ürün.  Ben seve seve kullandım hatta bir çok arkadaşım. Çok hoş parfümün diye tepkiler verdi:)

İkinci biten ürünüm ise Davidoff Cool Water parfümüm. Duş aldıktan sonra o fresh koku sürsün diye liseden beri vazgeçilmezim olan bir ürün. 
Aqua kokusu ve hafifliği benim hoşuma gidiyor. Amerika dönüşü Freeshoptan alındığı için tam fiyatını hatırlamıyorum.

 Diğer ürünüm ise 8x4 deodorant.
Bu deodorant wild flower adıyla satılan şişesi  tasarım olan bir ürün.  Ürünün şişesi asıl beni etkilemişti. Kokusu çiçeksi  fakat hafif şekerli bir koku yalan söylemiyim:) pudrasız olduğu için ve 3.90 olduğu için denemek istemiştim. Spora giderken maalesef etkili bir ürün değil. Ama koku yapmayan kalıcı bir kokusu var günlük kullanım için.
Diğer bir ürün ise Elidor'dan...
Saçlarım boya olduğu için kırmızı olan ürününü aldım ben. 9.90 tl'ye almıştım. Saçlarımın kolay taranması dışında düz saçlarım olduğu için. Sadece elektriklenmeyi önlemesi ve düzgün şekil vermek için kullandığım bir ürün.  Saçıma uygulayıp. Sadece taradım:) 

Diğer bir ürünüm ise koskocaman Nivea'nın  hem krem  hem de vücut sıkılaştıran bir kremi:)

 Kokusu, yoğunluğu çok güzel bir ürün. Gratis'ten 20 tl ye almıştım. 400 ml bir ürün ve çok memnun kaldım tekrar alıcam:) 
Çantamda hep bi el kremi taşıyanlardanım. Soğuktan çatlamış ellerim olsun istemediğim için özellikle yoğun bir krem olsun dedim. Çok denedim ürün.  Ve dalan d' olive kremini tesadüfen buldum:) 
Minik bir ürün olduğu için ve şaka bir fiyatı olduğu için (1 tl )  'ay at çantana meloş' dedim:))  tepe tepe kullandım. Çok çok yoğun bir kıvamı olduğu için. Uzun süre beni idare etti. 

Benim gibi her hün oje. Değiştiren birinin her 15 günde bir biten ürünü tabiki aşağıdaki iki üründür:) biri parmex  aseton. Diğeri de rakı beyazı oje :) 
 Fakat üzgünüm ki carmina oje benden geçer not alamadı bitirdim ama her sürdüğümde 1 gün dayanabildi:( 
İşte yüm Aralık'ta biten ürünlerim bunlarrr :)))  hepinizi öpüyorummm:))) 

Yorumlar

  1. Şu Nivea'yı indirimden edindim geçen hafta. Bakalım ne olacak :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar