Yvessaıntlaurent göz kalemime kavuştum :)

Uzun zamandır doğru göz kalemini arıyordum. Ben kalıcı, akmayan, yayılmayan, bulaşmayan bir kalem istiyordum. Aldığım bu  ürünü sizlerle paylaşmak istiyorum.
Ünlü bir marka olan  Yves Saint Laurent'in göz kalemini iyi ki almışım dedim. Kalıcı, yumuşak uçlu ve kalitesi çok iyi :)
 
Kutunun içinden özel kalemtıraşı çıkıyor. 
Eyeline etkisi veren bir kalem olduğu için  çok memnun kaldım. Sephora mağazasında 70 tl. bazı sitelerde indirimli  60 tl'ye bulabilirsiniz fakat kargo ile yaklaşık aynı fiyata gelmekte . Morhipo.com da 60 tl. ben Sephora'dan aldım.




Yorumlar

  1. Güle güle kullan canım bende memnun kalmıştım ama sonuna doğru nedense kaleme bişiler olmuştu umarım sende olmaz :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) umarım olmaz çünkü çok sevdim bu kalemi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar