Madame coco askim kabardi :)


Merhabalaarr :)   
Alsancaktaki madame cocoya  arada ugrarim. Her hafta farkli urun kategorilerinde %50 indirime ek olarak %20 de uzerine ek  indirim oluyor :) sitesini takip etmek isterseniz madamecoco.com dan girip indirimlere bakabilirsiniz :)
 Gerçekten güzel ürünleri ve kaliteli ürünleri olduğuna inanıyorum.  çift taraflı yumuşacık polar battaniye aldım  %50+%20 indirimle  sadece 55 tlye :)  bir hafta sonra bir baktım  kozmetik ürünlerinde indirim gördüm ve dayanamayıp  MCoco'dan set aldım:) 
 Ben bergamut kokulusunu sectim ama daha baskada kokulari  da var. Dus jeli vücut sutu likit sabun, vucut spreyi(maalesef bitirdigim icin resmini koyamadim)  ve kolonyasina toplam 40.75 tl odedim ve gercekten kalici bir kokusu var:) tekli veya set olarak alabilirsiniz.  

Yorumlar

  1. Merhaba bende cok sevdim vucut sutunu bana da beklerim :=)

    YanıtlaSil
  2. Vücut sütünü nerden alabilirim
    Bilen varmi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar