Real Techniques Limited Edition Brush Crush

Real Techniques markasının artık fırçalarını duymayan kalmamıştır. Özellikle limited edition  ürünlere hayır demek elde değil özellikle indirim var ise.  


Real Techniques markasının sanırım en süslü serisi ile sanırım sizi tanıştırıyorum. 
 Fırçaların kendileri pamuk şeker gibi görünen, sapları simli tıpkı bir unicorn  boynuzunu andıran bir görsel şenlikte. Hem şık, hem süslü, hem de fırçaları yumuşacık. 

Gratis'te indirimde denk gelince ilk önce bu gördüğünüz üçlüyü aldım (soldan sağa: Pudra fırçası, kontür fırçası, allık fırçası ).


Kontür yaparken özellikle fırça çok önemli kıl yapısı yoğun ama sert olmamalı dağıtmaya uygun olmalı ve fazla ürün almamalı. Bu fırça bunu benim için başaran bir fırça. tombik kontür fırçasına kıyasla bunu daha kullanışlı buldum.  Tabii yanaktaki kontür için uygun olduğunu özellikle belirtmeliyim. Oval olan klasik kontür fırçası burun çene alın şçin daha uygun .


Sanırım en çok aşk yaşadığım bu 302 nolu allık fırçası oldu.  Ürünü boca etmiyor. Yeteri kadar alın ve uygulayın tek bir yerde allığı bırakmıyor yüzde ve yumuşak yapısı ile dağıtmanızı daha mümkün kılıyor. 



Bu gördüğünüz tombul fırça çok tatlı bir pudra fırçası. Ben transparan pudra için özellikle kullanmaktayım. Ürünü kolayca uygulamama yardımcı oluyor. 


3 fırçayı aldıktan sonra Gratis'e bir defa daha gittiğimde bu karıştırma fırçasına denk gelince bunu da kaçırmak istemedim çünkü bence Real Techniques fırçalarının en meşhurlarından biri karıştırma fırçalarıdır.

Bu seri indirimde özellikle alınabilecek hem görüntüsü hem performansı açısından  alınması mümkün ve önerebileceğim bir seri. Yumuşaklık  ve performans olarak bakıldığında benden 10 üzerinden 8 bu seriye. 



Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar