Procsin Charcoal Fırsat Seti İncelemesi

Procsin markasını bir çok kişi bu ara çoktan duymuştur. Özellikle  Nihat Odabaşının yüzü olduğunu hatırlatırsam çoğunuz "aaa ben biliyorum bu markayı" der diye düşünüyorum. 
Özellikle öğrenciler alsın diye %70 indirime sık sık girdiği için en başta markayı tebrik etmek istiyorum.  Biz öğrenci olmasak bile bize de uygun ürün yok mu derseniz işte bugün buna yer vermek istedim. 


Procsin markası best of ürünlerinden  3 ünü bir set olarak orijinal boy  bir paket hazırlamış. Watsons, Gratis gibi bir çok mağazada da satışta bu set. 

Bu setin en favori ürünü kesinlikle black mask. Bir black mask fiyatına 3 ürün alıyorsunuz.  fiyatı da 29.90 tl. 

Bu pakette neler var peki ?
1 Adet carbon Black Temizleme Jeli 
1 Adet  siyah nokta maskesi Black Mask 
1 Adet Carbon Black Peeling 

İlk aşama  Carbon Peeling. Önce peeling ile cildimizin üstündeki ölü hücreleri ve kirleri temizliyoruz. içindeki küçük parçacıkların çok etkili olduğunu göreceksiniz.  Karma ve yağlı ciltlerde haftada bir veya iki kez. Normal ciltlerde ise bir kez kullanım yeterli olacaktır.  Nemli cildinize sürüp parmak uçlarınız ile veya peeling fırçası yada makinesi ile uygulayıp duruluyorsunuz. 


İkinci ürün elimden düşürmediğim aktif karbonlu yüz temizleme jeli. Bunun her gün yatmadan önce kullanıyorum. Hem cilt yenilenmesi hem de canlı görünüm için bir ürün.  karbon gözeneklerin temizlenirken  mikropların oluşmaması için bir etkiye sahip. İçinde sabun olmadığı için bir kurutma yapmıyor. Bu yüzden her cilt tipi kullanabilir. 

Ve son olarak çok sevdiğim ürün black mask. O kadar çok siyah maske denedim ki. Siyah noktalarıma etki etmeyen ve ne işe yaradığını anlamadığın onlarca markadan sonra buna bayıldım. Tüm yüzünüze uygulamanıza  aslında gerek yok bu ürünü haftada bir temiz kuru yüzüme sürüyorum. Özellikle t bölgeme ve çeneme sürüp kurumasını bekliyorum.

 Bu süreç genellikle 20-25 dk arası oluyor. sonra da çekerek kuruyan maskeyi çıkarıyorum. O gün yüzüme bir şey sürmemeye çalışıyorum ki açılan gözenekler sıkılaşsın ve küçülsün diye . Tek sürdüğüm nemlendiricim olabiliyor gözenek küçülten.  Etkili ve kolay kolay bitmeyen bir ürün kendisi. 
Bu 3'lü internet sitelerinde ve mağazalarda satışta. Denemek için fiyatı da uygun. 





Yorumlar

Popüler Yayınlar