Technic ürünleri Eveshop'ta

Herkese merhaba bildiğiniz üzere Eveshop mağazası durmadan yeni markaları bizlere getirmekte. Özellikle Amerikan ve İngiliz markaları konusunda epey bonkör davranıyor bizlere hangi markayı almalıyım diye ben açıkçası ikileme çok geliyorum sonuç mu ? Tabi ki hepsini denemek isteği ağır basıyor. 
Bayram öncesi de yine bizlere bir marka getirdi Eveshop. 

Bu marka Technic markası. İngiltere'de ithal bir marka. Ürün seçeneği çok fazla, fiyat uygun olunca bir anda çok sevildi. İnceleyelim o zaman haydi. 

İlk elimin standda gittiği bu gördüğünüz highlighterlar oldu 3 seçeneği bulunmakta. pigmentasyonu  güzel, doğal duruyor  ve yapıları yumuşacık. 
Bu bronzer ve highlighter olarak geçeninin tam yaz ürünü olmasını çok sevdim. Parlak ama simli değil. 


Favorim ise açık tonlu bu highlighterı. Az parıltı versin diyenler için ideal. 


Ben sim severim parıltı severim diyenler için de pembe parıltılı bu highlighterı yapmışlar. 
4 renk seçeneği olan rujları mat yapıda ama maalesef bu matlık tam bir matlık sağlamıyor. Yarı mat severler için uygun fiyatlı bir ürün. 


Biri kontür mü dedi işte sizlere kontürlük bir palet. 2 seçeneği bulunmakta. Seçmek size kalmış ama ben nedense carameli daha yaz paleti olarak gördüm. 


Bu transparan pudrayı iyi ki almışım dedim ama her şeyden öte fiyatı uygun  durmalı dedim. 


Ve benim aşk yaşadığım ürünlere gelelim 8 li paletlere...  üstte gördüğünüz highlighter paleti. Her tonu içerisinde barındırıyor. 
Ben bronzer paletine bayıldım. 

Peki ya bu allık paleti. Pembe tonları sevenler için gerçekten güzel bir palet. 


Pastelin kaş far paletinden sonra bunu görünce aa aynısı neredeyse dedirten palet. bir tarafı toz bir tarafı kremsi yapıda. 2 ton seçeneğine sahip. 


Bu hihlighter paletini görünce aklıma Sleek'teki palet geldi.hem krem hem toz ikisi de mevcut. 

Genel olarak yorumlamam gerekirse ben ürünleri , fiyatları, performanslarını sevdim. Almak isteyenlere öneririm. 7 Eylül'den itibaren %25 indirim var denemek isteyenlere duyurulur.

Yorumlar

Popüler Yayınlar