Iva Natura 3 effect göz çevresi kremi

Bahar geldi çiçekler açtı böcekler yuvalarından çıktı. En güzeli meyveler sebzeler artık doğal ve daha lezzetli  olacak. Peki en doğal  sebze meyve ve bitkiler var iken cildimiz için de en iyisini tercih etmememiz gerekmez mi ? Mart ayında Iva Natura markasının organik ürün yapımı workshopuna katıldım.  Doğal ve organik ürünün aynı olduğunu düşünen benim gibi çok insan vardır. 

Organik kozmetik ürünler yoğun oranda organik tarım ürünü bitkilerin özlerini barındıran kozmetik ürünlere deniliyor. Bu workshop ile  ben ürünleri almadan önce arkadaki içerik bölümünü okumaya  başladım. Iva Natura  workshop'unda organik şampuan ve krem yaptık. 

 Iva Natura markasının kurucusu  Levent Bey  ve tüm ekip enerjisi inanılmaz yüksek insanlardı. Sertifikalı öğrenci oldum ben de :) Workshop' ta Iva Natura'nın yüzü olan Şebnem Sheffer'da bizlerle idi. Şebnem Hanım ile mola'da sohbet etme şansım oldu. Spor, beslenme ve doğru sağlıklı cilt ürünlerini kullandığını belirtti. 

Gelelim Iva Natura ürünlerine . Iva Natura'nın her ürünü  Türkiyemizin zengin organik bitkilerinden üretilmekte. Her bölgenin kendine özgü bitkileri kullanılmakta.  Iva Natura markasının İlk denediğim ürün . Iva Natura markasının göz çevresi kremi oldu. 
2 haftadır kullanmama rağmen gerçekten etkisi ve bana katkısı açısından şaşırttı. Ben uzun vadede  etkili olacağını düşünmüştüm ancak 2 hafta da etkisini görmeye başladım. Bu  göz çevresi kreminin içinde Hatay Samandağ'dan toplanan organik Samandağ biberi özleri, Acı Biber Capsicum ve Vitamin A,  B1, B2, B3, B5,  B6, B9, C Vitaminlerini içerisinde barındırıyor.   Bu  kremi sabah akşam belirtilen şekilde  kullandım. Göz çevrem kuru olduğu için. Bu ürün ilk bir kaç kullanımda nemlendirdi. Daha canlı göründü. 6. gün .   ( Toplam 12  kez sürüldü) ardından göz çevremdeki koyu halkaların azalmaya başladığını gördüm. Uykusuzluktan ortaya çıkan koyu renk göz halkalarımı kısa sürede azalttı.  Organik olması  içimi daha rahat yaptığı için. Severek  şuan kullanmaktayım. 

Bu markaya büyük sempati duymamın  2. sebebi ise duyarlılıkları. Hem çevreye duyarlılar. Ürünleri hayvanlar üzerinde test etmiyorlar. Hayatımızdaki engellere dokunmak için Engelli insanlar için de neler yaparız diye düşünüp çalışmalara başlamışlar.  Ürün paketlemelerinde kabartmalı görme engelliler için kabartmalı alfabe  web sitesinde işitme engelliler için  işaret dili ile videolar bulunuyor ama en başta bir kısa film yarışması başlattılar. 

Binlerce yıldır  bir çok uygarlığa ev sahipliği yapan ve bir çok kültürü bir araya getirmiş ülkemizin değerini bilmek sahip olduğumuz değerlere sahip çıkmak, tanıtmak için Iva Natura  kozmetik kısa film  yarışmasını başlatarak  verimli topraklarımız,  sağlık, kozmetik ve sağlıklı geleceğe duyarlılık sağlamak istiyor. Çok değeri tanıdığımız juri üyelerinin değerlendireceği  yarışmaya herkes katılabilir. 

Ben markayı da yaptıklarını da tebrik etmek istiyorum. Bu duyarlılık  her şeyden öte  bence. Markayı tebrik etmek gerek. Bize de kullanmak  düşer :)

Yorumlar

  1. ilk defa duyduğum bir marka ... hemen araştıracağım :)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel bir yazi olmus. Kalemine saglik. Aklima takilan; iceriginde aci biber de var ama hassasiyet yaratmiyo mu goz cevresinde hic?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır herhangii bir yanma yok biber diyoruz ama tatlı sanırım :D

      Sil
  3. Iva natura güvenli içeriği sebebi ile denenebilecek bir ürün. Göz kremim bittiğinde deneme yapabilirim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu pahalı ama içini bilmediğimiz ürüne deli paralar veriyoruz aslında ben artık sade içerikli temiz içerikli ürünlere yönelmeye karar verdim :)

      Sil
  4. Markanın daha önce bir ürününü kullanmıştım.
    Göz kremi için söylediklerin çok dikkatimi çekti.
    Bu arada duyarlı markaları seviyorum. Ticaret yaparken bir yandan da toplum için ellerindeki imkanları geliştirmek istemeleri ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle... Ben bu kreme yorgunluk giderici krem adını taktım. Gerçekten yorgun görüntümü azalttı :) Her şeyden öte içeriği içimi rahatlatıyor . Duyarlılık konusunda çok hassaslar .

      Sil
  5. Daha önce hiçbir ürününü denemedim markanın. 2 Haftada etki görmeye başladıysan bir düşünmeliyim :) güle güle kullan,ilken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle göz çevrem fazla makyajdan çok kuruydu ve o kuruluk mu sebep o görünüme bilemedim ancak ürün öyle kırışıklık gideriyim gibi vaadi olmadığı için 30 yaşa kadar kesinlikle uygun :)

      Sil
    2. 37 yas icin gec kalinmis bi krem o zaman 😱

      Sil
    3. Markanın onun için ayrı bir serisi bulunmakta :)

      Sil
    4. Cok sevindim bunu duydugumaa. Tskr ederim tekrarr🙏😍🌺

      Sil
    5. 37 yaşdan sonra iva naturanin hansi göz kremini çeke biliriz??

      Sil
  6. kesinlikle harika bir marka iva natura

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar