W7 ürünlerini İncelemem ve Yorumlarım

Ay başında Eve mağazalarına Amerika'dan ithal bir marka olan W7 markası gelmişti. Biliyorsunuz ki Instagram üzerinden hemen mağazaya gidip sizler için incelemiş ve favori ürünlerimi sizlerle paylaşmıştım. O mağazada neler inceledim sizlerle buradan da paylaşmak neleri beğendim, neleri beğenmedim anlatmak istedim. Belki W7 ürünlerini denemek isteyen ama almamış olanlara yardımcı olabilir. 



Öncelikle ben bu markanın far paletini önceden kullanmış bir kişiyim W7 markasını ilk duyduğumda da Eve mağazasının bizler için bu markayı uygun fiyata tıpkı Amerika'daki gibi getireceğini biliyordum.  Öncelikle sizler için naked paletleriyle renkleri eş tutulan far paletleriyle başlamak istiyorum.  4 Çeşit far paleti bulunmakta . Farların renkleri Naked paletleriyle bir tutulsa da bir dip not düşmeliyiz. Kimseyi kandırmak istemeyiz değil mi ? Naked 'in pigmentasyonuna 100 verecek olursak bu paletlere 80 puan veririm . Naked paletleri daha kadifemsi yapıdayken bu paletler az da olsa pigmentasyonları düşük ee o kadar da olsun fiyatlar bir kere bir değil . İndirimde Eve mağazasında 29.90 tl ye kadar düştü sonuçta :) 
Beat It toprak ve bronz tonlardan oluşan bir palet ama o kadar çok bu ton paletim vardı ki ben diğer paletlerle daha zaman geçirdim mağazada :)
2 satın aldığım paletten birincisi bu oldu. Hem mavi tonlarını hem toprak hem pembe tonlarını içinde barındıran ve çevremdeki herkese de öncelikli bu palete bakmaları tavsiyesini veriyorum. Eğer bir palet almak istiyorsanız ama içinde bir çok renk bulunsun diyenlerdenseniz bu palet uygun :) 

İkinci aldığım palet ise smokin adlı bu palet. diğer palette olmayan renkleri tamamladığını düşündüğüm için bu paleti aldım  bu palette  ise gri tonları  ve bronz tonlar hakim. Bir de beyaz ve nude ton var en cazibe orada zaten. 
Ve son palet ise bu colour me nude . bu palet biraz  Wet N Wil Petal Pusher paletine benziyor gibi geldi bana biraz da aynı renklerden olmasın elimde diyerek almadım . Bu hafta bir takipçim petal pusher Gratis mağazalarında bulamıyorum demişti. Belki bu palet yardımcı olabilir. 
İşte tüm paletler  karar sizin :)

İkinci ürün allıkları ... Candy Blush bana biraz Pastel Pretty  allığını biraz da bourjois allığımı anımsattı fiyatı da 10 tl olunca  hiç allığım yok kimse demesin. Yalnız öneriyor musun Melodi diye sorarsanız valla indirimde 10 TL'ye şahane allıklar bulursunuz   şart değil derim :)

Gelelim bu güzelliklere  " bu Real Techniques  süngerleri , Beauty Blender süngerleri çok pahalı diyenlere  hemen bunları önerir oldum. Ben  özellikle mini  göz altı için kullanmaya başladığım mini power puffs lara bayıldım. 

Hani dedim ya bir şeyler satın aldım diye 2 paletten sonra aldığım bir diğer ürün bu transparan pudra olan Banana Dreams oldu. Ürün için kontür sonrası sabitleme ve doğal bitiş ürünü olarak bahsediliyor. Sarı duruyor ancak sürdüğünüzde o yoğun gibi görünen pudradan eser kalmıyor. özellikle krem kontürleme sonrası bu ürünü rahatlıkla kullanabilirsiniz. 
Gelelim bu honey queen allığına  bunlar daha pigmentli ve simli allıklar  ancak allık denilse de ben bunu bronzer gibi düşündüm nedense fazla sarı kahve tonlu :)
Benefit ürününe tasarımını benzettiğim fırçasını da Loreal fırçalarına benzettiğim Absolute Lashes için  şöyle bir açıklama yapabilirim. Fırçası kıl olmadığı slikon olduğu için sürüm çok kolay kirpikleri uzun gösteriyor ama çok hacimli göstermiyor. 

Topaklanma değil tel tel ayrı duruyor kirpikleriniz ki bu güzel bir özellik. 

Bu da diğer allığı Africa .  ben içindeki inanın o yeşile anlam veremedim onun yerine başka renk koysaydı keşke dedim :)  Yani özetle beğenemedim :)

Beni takip edenler bilir ben çok ıslak çok nemli ve parlak rujları sevmem bu yüzden rujlarına kendi yorumlarımı paylaşamam. Islak duruşlu bir ruj çünkü.  Nude ve kırmızı olarak 2 gruptan oluşuyor ben kırmızı tonlu olanları size gösterdim. Çevremden kullananlar ise yumuşacık bir yapısı var yapışma yapmıyor renk güzel veriyor hatta özellikle nude tonları çok güzel dediler :)
ve ben,m alışverişimde diğer aldığım ürün olan catwalk pudraya . Catwalk 3 renk seçeneğine sahip bir tanesi transaparan 2 tanesi renkli. bu pudrayı loreal infalible  pudrasına çok benzettik. kapatıcılığı güzel en azından Maybelline pudralara göre daha başarılı olduğunu düşünmekteyim. 
Gelelim alıp almamak konusunda kararsız kaldığım bu kaş paletine .Bu palette yok yok krem ve normal far olarak çeşit var içinde cımbızı , fırçası,  hepsi içinde aynası da var daha ne olsun. bu arada orada özellikle koyu pudra olan farını denedim ve kaşta gerçekten doğal duruyor. 
Bir diğer ürün krem kontür stick . Bu çift taraflı stick bir açık bir koyu renkten oluşuyor. Bu gördüğünüz koyu rengi 3 farklı ton seçenek mevcut.  yapısı güzel renk verişi güzel ben kolaylıkla uyguladım ve dağıttım. Doğal bir görüntü elde ettim alınabilecek bir ürün. 

Açık renk tarafı 

Koyu kontür rengi tarafı

Ve son olarak aşk yaşadığım Snapchat üzerinden de Note highlighter 01 stardust ile kıyasladığım. Pigmentasyonundan tutun doğal bitişine kadar övdüğüm ve 16.5 tl ye aldığım herkese önerdiğim bir ürün  Glowcomotion. Hem beyaz tenlilerin hem de esmerlerin kullanabileceği bir aydınlatıcı ki Note stardusta göre daha beyaz daha doğal ve uyumlu .

Benim favorilerim ve yorumladıklarım bunlar. Umarım sizler için yararlı ve yardımcı olur bu bilgiler. Hepinizi seviyorum. 






Yorumlar

  1. benimde artık bir eve mağazası ziyareti yapma zamanım gelmiş anlaşılan, bu güzel paylaşım için teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler çok güzel ürünler Eve mağazası sanırım Ankarada yok :(

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle, bu kadar detaylı bilgilendirme için çok teşekkür ederim. En sonda anlatılan aydınlatıcıyı hemen alıyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar